Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

1. Як називається жива оболонка Землі?

2. Як називається глобальна система життєзабезпечення?

3. Як живі організми біосфери виконують середовищеутворюючу роль?

4. Чим зумовлені геохімічні та енергетичні перетворення у біосфері?

5. Що є джерелом енергії для функціонування біосфери?

6. Що таке „жива” речовина біосфери?

7. Що таке „косна” речовина?

8. Як взаємодіють „косна” і „жива” речовини біосфери?

9. Що формується в результаті взаємодії „живої” і „косної” речовин?

10. Як впливають живі організми на газовий склад атмосфери?

11. Які речовини накопичують у своїх тілах живі організми?

12. Як живі організми впливають на розчинність речовин у земній корі?

13. Яким чином живі організми накопичують енергію у своїх тілах?

14. Як з”явились поклади кам”яного вугілля?

15. Як називається біосферна функція „живої” речовини, пов”язана із здатністю організмів до розмноження і розселення?

16. Від якого слова походить термін „ноосфера”?

17. Чим відрізняється ноосфера від сучасної біосфери?

18. Що таке фітосфера?

19. Ким заселений шар атмосфери від поверхні грунту до верхівок дерев?

20. Який шар атмосфери захищає все живе на Землі від згубної дії космічного випромінювання та від жорстких ультрафіолетових променів?

21. Чи повністю заселена гідросфера?

22. Де більш заселена літосфера – на глибині 5см чи 5 м?

23. На якій глибині у земній корі зустрічаються живі організми?

24. Чому в глибинах Світового океану і літосфери організми живуть при температурі 420 градусів за Цельсієм, а в наземно-повітряному середовищі – ні?

 

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ ДО ЛЕКЦІЇ 6

1. Біосфера як ієрархічна система.

2. Єдина екосистема людства – біосфера.

3. Життя під землею.

4. Роль грунтів у біосфері.

5. Ноосфера і сучасний стан біосфери.

6. Чи можливе існування людства без біосфери?

7. Штучні біосфери.

8. Межі біосфери.

9. Врівноваженість потоків речовини та енергії у біосфері.

10. Перетворення сонячної енергії у біосфері.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Білявський, Л. І. Бутченко – К. : Лібра, 2004. – 368 с.

2. Ігнатюк О. А. Основні екологічні принципи та концепції: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. А. Ігнатюк – К. : НТУУ „КПІ”, 2006. – 268 с.

3.Гайнріх Д. Екологія dtv-Atlas : [довідкове видання] / Д. Гайнріх, М. Гергт – К.:Знання-Прес, 2001. – 288.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Контроль знань
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КЛЮЧОВІ СЛОВА: біосфера, ноосфера, жива речовина. | КРУГООБІГ РЕЧОВИН.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.