Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Підсумковий контроль знань здійснюється шляхом складання іспиту по екзаменаційних білетах, які містять два теоретичних питання і задачу.

Кінцевий контроль знань здійснюється під час державного іспиту з комплексу дисциплін, формуючих фах.

НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ПО КУРСУ

1.Долан 3., Линдсей Д.Е., Микроекономика.,- СПб:СПборкестр; Литера плюс, 1994.

2.Макконелл К.Р., Брю С.Л., Экономикс: принципы, проблемы и политика: В 2 т.-М.:Финансы и статистика,1992.

4.Маленво 3. Лекции по микроэкономическому анализу.-М.: Наука, 1985.

5.Мікроекономіка і макроекономіка. Підручник./ Під.ред .С.М. Будаговської. -К.:Основи. І998.

6.Нуреев Р.М. Основи экономичеекой теории. Микроэкономика.- М.:Высшая школа, 1996.

7.Піндайк Р.,Рубінфельд Д. Мікроекономіка.-К.:Основи,1997.

8.Робинсон Дж. Экономическая теория несовершенной конкуренции.-М.:Прогрес, 1986.

9.Семюелсон П.,Нордгауз В. Мікроекономіка.- К.:Основи,1998.

10.Чемберлин 3. Теория монополистической конкуренции.-М.: Экономика, 1996.

11.Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. - М.:Дело 1993.

12.Хайман Д.М. Современная микроэкономика: анализ и применение:В 2т.-М.: Финансы и статистика, 1992.

І3.Ястремський О.І., Гриценко О.Г. Основи мікроекономіки. - К.:Знання, 1998.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 4 | Допоміжна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.