Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ділення десяткового дробу на натуральне число

■ IV. Актуалізація опорних знань

▪ Бліц-опитування за технологією «Мікрофон»

Виконайте ділення:

а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) ; є) ; ж) ; з) .

Відповіді: а) 0,03; б) 0,5; в) 0,05; г) 0,3; д) 1,7; е) 0,25; є) 0,45; ж) 0,01; з) 0,6.

■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок

▪ Бесіда

Пригадайте, що , де m і n — натуральні числа.

Таким чином, при діленні чисельника m на натуральне число n, можемо отримати десятковий дріб. Тобто не тільки дріб виду можна записати у вигляді десяткового дробу, а й деякі інші дроби. Для цього треба поділити чисельник дробу на його знаменник.

Приклад. Перетворіть на десятковий дріб:

а) ; б) .

Розв’язання

а) ;

б) ;

▪ Виконання письмових вправ

1. Перетворіть на десятковий дріб:

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

Розв’язання

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

2. Виконайте дії: .

Розв’язання

1) ;

2)

3)

4) .

▪ Індивідуальна робота за картками

 

Картка № 1

Завершіть дії:

а)

б)

в)

 

Картка № 2

Складіть ланцюжок обчислень, вважаючи відповідь до попереднього виразу початком одного наступного виразу.

 

Розв’язання до карток

Картка № 1

а)

б)

в)

 

Картка № 2

1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ; 7) ; 8) ; 9) ; 10) ; 11) ; 12) .

■ VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань

▪ Самостійна робота

 

Варіант 1

1. Обчисліть:

а) ; б) ; в) .

2. Розв’яжіть рівняння .

3. Знайдіть значення виразу .

 

Варіант 2

1. Обчисліть:

а) ; б) ; в) .

2. Розв’яжіть рівняння .

3. Знайдіть значення виразу .

 

Розв’язання до самостійної роботи

Варіант 1

1. а)

б)

в)

2. ; ; .

Відповідь: 0,302.

3. .

 

Варіант 2

1. а)

б)

в)

2. ; ; .

3. .

1)

2)

3)

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Індивідуальне завдання

Мотоцикліст проїхав 330 км за 5 год, причому перші 3 год він їхав зі швидкістю 60 км/год. Решту шляху він проїхав за 2 год. У скільки разів швидкість руху мотоцикліста була більшою в останні 2 год?

Розв’язання

1) (км) — проїхав за 3 год;

2) (км) — проїхав за 2 год;

3) (км/год) — швидкість руху за останні 2 год.

4)

Відповідь: в 1,25 разу.

 


Читайте також:

  1. D називається обмеженою зверху (знизу), якщо існує число М
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. III. За виділенням або поглинанням енергії
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  6. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  7. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  8. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  9. Б – розділення гелю на дві фази
  10. БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
  11. Біле виноградне вино натуральне сухе DOC. Іспанія.
  12. Валентність — це здатність атомів одного елемента сполу­чатися з певним числом атомів інших елементів під час утворення хімічних сполук.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.