Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХАРАКТЕРИСТИКА НОВИХ СИНТЕТИЧНИХ ПОЛІМЕРІВ

Серед неметалічних матеріалів найбільшого поширення одержали органічні неметалічні матеріали, зокрема синтетичні полімери. Особливого значення набули термопластичні полімери, тому що їх можна обробляти способом лиття, під тиском, легко формувати і пресувати. Зокрема йдеться про поліетилен, поліпропілен, полівінілхлорид, полі-стирол та ін. Від металевих матеріалів вони відрізняються тим, що мають високі діелектричні й теплоізоляційні властивості, легко обробляються, здатні поглинати й гасити вібрацію, є легкими.

Склопластики за своєю міцністю не поступаються сталі. Вона є чудовим конструкційним матеріалом, виявляють високу стійкість в агресивних середовищах. З них виготовляють апарати для виробництва сульфатної та інших кислот, лугів, хлору, мінеральних добрив, Наприкінці XX ст. вчені одержали суперміцне волокно кевлар. Волокна з кевлару вогнестійкі, мають дуже високу міцність і гнучкість. Кевлар також має невисоку густину, тому що складається з легких атомів: Гідрогену, Оксигену, Карбону й Нітрогену. Вироби з кевлару в п'ять разів міцніші за сталеві (навіть за умови однакової ваги) і служать набагато довше. Тверді конструкції з кевлару використовуються при виготовленні крил літаків, де важливою умовою є поєднання легкості й міцності. Кевлар застосовують для виготовлення куленепробивних жилетів і курток для фехтувальників.

Силікони — силіційорганічні полімери, які одержують у вигляді - смол, каучукоподібних речовин, олії, рідини. Характеризуються І високою термостійкістю, хімічною стійкістю й еластичністю. На їх основі виготовляють покриття, стійкі в агресивних середовищах.

Силоксанові (силіцій органічні) каучуки використовують не тільки в техніці, але й у харчовій промисловості, сільському господарстві. На їх основі роблять селективно-напівпроникні мембрани (СНПМ), за допомогою яких вдається збільшити терміни збереження овочів і фруктів у 1,3—3 рази і

зберегти додатково понад 16 % продукції.

Перспективною є розробка гібридних матеріалів, у яких поліме­ри поєднуються в єдину конструкцію з металами або керамікою на молекулярному рівні.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДРАГЛІ, ЇХ УТВОРЕННЯ | ФУНКЦІЇ БІЛКІВ В ОРГАНІЗМІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.