МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Закріпленя вивченого матеріалу.(шляхом вивчення вірша) - Look at the picture and listen to me. I have got a ball Ann has got a doll Jim has got a plane. Bob has got a train. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - At home you may say your mothr what toys have you got in English. And write down a line of letters Aa and Bb. - What did you learn at our lesson? What letters did you learn? - Say in English «Це лялька. Це м’яч.» - The lesson is over.
УРОК 11 Дата: ___________ Тема: Мої іграшки. Мета: повторити і закріпити матеріал попереднього уроку; ввести назви іграшок: a car, a cat, a kite, a frog; практикувати учнів в їх вживанні; удосконалювати навички будувати речення за допомогоюструктур I have got …/ This is ..; ознайомити учнів з новиви літерами Cc, Dd. Розвивати увагу, мовну здогадку, навики каліграфічного письма та дрібну моторику рук. Виховувати комунікативність (вміння працювати в команді), формувати доброзичливість, толерантність. Обладнання:тематичні малюнки, картки літер, робочі зошити. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична розминка - Одного разу у Mr Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки: [vi: - vi: - vi:] . Mr Tongue вирішив зробити зарядку. Спочатку він покректав трішки: [k –k – k] , потім легенько підстрибнув [t – t – t], потім трохи сильніше: [d – d – d]. Далі він виглянув у двір і уважно оглянув зовні вхідні двері (язик рухається по зовнішній лінії губ). Ще раз послухав, як співають пташки, і побіг купатися. б) мовна розминка - Repeat after me. Balls and dolls Dolls and balls I have got Many toys. - Repeat altogether. -OK. Tell me, please what names of toys do you hear in this rhyme. Повторення раніше вивченого. а) самостійна робота - You have two minutes to do the task. Match and say. A a [ b] B b [ ] б) робота з малюнками - I’ll name the picture if you agree with me you’ll write down “+” in your copybooks, if you don’t agree you’ll write down “-“. - Let’s start. It is a bird. (+) It is a dog. (-) It is a doll. (-) It is a ball. (+) It is a teddy – bear. (-) It is an apple. (+) ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. - At our lesson today we’ll continue to speak about the toys and learn two letters of English Alphabet. You also can make up sentences with grammar structures: I have got/ this is. ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Читайте також:
|
||||||||
|