Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Введення нових ЛО.

а) семантизація слів

- Look at the picture and listen to me.

[a:] – a car – is a car. It is a car. I have got a car.

(аналогічно a cat, a kite, a frog)

б) фонетичне опрацювання

с) гра «Вкажи..»

д) гра «Назви картинку»

- I’ll show you a picture and you must name it.

And you also say what toys have you got at home.

f) фізхвилинка «Teddy – bear»

2. Вивчення вірша.

- ex. 1b, p.24

Unknown words:

Park – парк sky - небо

Mat - килимок log – болото

(учні повторюють вірш за вчителем)

Ознайомлення з новими літерами.

а) введення літер

С – is for cat, come, clock

[k] – c

 

Hey, diddle, diddle,

Play little fiddle.

Niddle-naddle, naddle – niddle

Play, little fiddle.

 

[d] – d

б) письмо літер в повітрі.

в) письмо літер в друкованому зошиті

г) робота з карткою

- Match, colour and say.

(WB ex1, p.19)

Читання слів.

- впр.5, с.25

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку.

- Say what letters did you learn at our lesson?

- What does it mean the words “a kite”, “a frog”, “ a car” in Ukrainian.

 

УРОК 12 Дата: ___________

Тема: Мої іграшки. Кольори. Літери Pp, Oo.

Мета: активізувати лексичний матеріал попереднього уроку; практикувати учнів в їх вживанні; ознайомити з новими ЛО по темі «Кольори»; вчити називати кольори іграшок; формувати вміння будувати прості речення.

Розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук, діалогічне мовлення.

Виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання:картки літер, тематичні малюнки, кольорові квадрати, картки для сам.роботи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання.

(див. урок 10)

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- Mr. Tongue wants to train with you.

- Look at the blackboard and name the sounds.

[ ] [b] [k] [d]

- Name the words which we learned according to the following sounds.

[ ] – cat, car

[b] – ball

[ k] – kite

[ d] – dog, doll

б) мовна розминка

- впр.1б,с.24

Повторення раніше вивченого

а) гра « М’яч»

б) самостійна робота

- Find the letters which we learned at our lessons.

a b d m n c a l o c b d

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

-At our lesson today we’ll learn new letters and get to know names of colours in English. At the end of our lesson we’ll be able to describe a toy.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закріпленя вивченого матеріалу. | Введення нових ЛО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.