Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання

1. Змалювати організацію, в якій ви працюєте як систему.

2. Визначте фактори зовнішнього середовища, які зумовлюють діяль­ність організації, в якій ви працюєте.

3. Визначте фактори зовнішнього середовища, які зумовлюють діяль­ність організації, в якій ви працюєте.

4. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати замкнутий тип управління, авторитарний стиль поведінки та рольову позицію «пастух» в системі комунікацій.

5. Змалюйте структуру організації, в якій ви працюєте.

6. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати розімкнути тип управління, ліберальний стиль поведінки та рольову позицію «локомотив» в системі комунікацій.

7. На прикладі конкретних ситуацій доведіть можливість моделювання в системі методів управління.

8.Визначте фактори внутрішнього середовища, які зумовлюють діяль­ність організації, в якій ви працюєте.

9. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати змішаний тип управління, демократичний стиль поведінки та рольову позицію «лідер» в системі комунікацій.


 

Розділ III

Інноваційні підходи до управління

Розглянуто сутність інноваційних підходів до менеджменту, окрес­лено вимоги до сучасного керівника та його професійної підготовки, визначено засоби оновлення загальних та соціально-психологічних функцій управління.

Ключові слова: розвиток навчального закладу, розвиток управління, компетентність керівника навчального закладу, інновації в управлінні.

Логіка викладу та засвоєння матеріалу

1. Розвиток управління як передумова розвитку навчального закладу:

• розвиток навчального закладу;

• розвиток управління.

2. Особливості діяльності менеджера, вимоги до керівника сучасного навчального закладу та його професійної підготовки:

• кваліфікаційні вимоги;

• професійні вимоги;

• соціально-психологічні вимоги.

3. Оновлення загальних функцій управління:

• інноваційні підходи до аналітичної діяльності;

• сучасні вимоги до планування;

• оптимізація організаційної діяльності;

• модернізація контролю;

• удосконалення функції регулювання.

4. Розвиток соціально-психологічних функцій управління:

• організація шкільного колективу;

• мотивація персоналу;

• психологічний клімат.

5. Майстерність, мистецтво та ефективність управління:

• підходи до управління: інтуїтивний, емпіричний та науковий;

• мистецтво управління;

• майстерність керівника;

• ефективність та якість управління.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різні типи, стилі та моделі управління | Розвиток управління як передумова розвитку навчального закладу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.