МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання1. Змалювати організацію, в якій ви працюєте як систему. 2. Визначте фактори зовнішнього середовища, які зумовлюють діяльність організації, в якій ви працюєте. 3. Визначте фактори зовнішнього середовища, які зумовлюють діяльність організації, в якій ви працюєте. 4. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати замкнутий тип управління, авторитарний стиль поведінки та рольову позицію «пастух» в системі комунікацій. 5. Змалюйте структуру організації, в якій ви працюєте. 6. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати розімкнути тип управління, ліберальний стиль поведінки та рольову позицію «локомотив» в системі комунікацій. 7. На прикладі конкретних ситуацій доведіть можливість моделювання в системі методів управління. 8.Визначте фактори внутрішнього середовища, які зумовлюють діяльність організації, в якій ви працюєте. 9. На прикладі ситуації «Підготовка наради» показати змішаний тип управління, демократичний стиль поведінки та рольову позицію «лідер» в системі комунікацій.
Розділ III Інноваційні підходи до управління Розглянуто сутність інноваційних підходів до менеджменту, окреслено вимоги до сучасного керівника та його професійної підготовки, визначено засоби оновлення загальних та соціально-психологічних функцій управління. Ключові слова: розвиток навчального закладу, розвиток управління, компетентність керівника навчального закладу, інновації в управлінні. Логіка викладу та засвоєння матеріалу 1. Розвиток управління як передумова розвитку навчального закладу: • розвиток навчального закладу; • розвиток управління. 2. Особливості діяльності менеджера, вимоги до керівника сучасного навчального закладу та його професійної підготовки: • кваліфікаційні вимоги; • професійні вимоги; • соціально-психологічні вимоги. 3. Оновлення загальних функцій управління: • інноваційні підходи до аналітичної діяльності; • сучасні вимоги до планування; • оптимізація організаційної діяльності; • модернізація контролю; • удосконалення функції регулювання. 4. Розвиток соціально-психологічних функцій управління: • організація шкільного колективу; • мотивація персоналу; • психологічний клімат. 5. Майстерність, мистецтво та ефективність управління: • підходи до управління: інтуїтивний, емпіричний та науковий; • мистецтво управління; • майстерність керівника; • ефективність та якість управління. Читайте також:
|
||||||||
|