МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестовий контроль1. Об'єктами розвитку навчального закладу можуть виступати: а) цілі, завдання, зміст діяльності; б) люди (їхні цінності, кваліфікація, комунікації); в) усе правильно. 2. Об'єктом інноваційного управління виступають: а) інноваційні процеси та процеси, що їх забезпечують; б) навчально-виховний процес та процеси, що його забезпечують; в) результати діяльності та процеси, що їх забезпечують. 3. Ініціація — це: а) вивчення попиту на інновацію; б) діяльність, яка передбачає вибір мети інновації, пошук ідеї інновації, її обґрунтування та матеріалізацію; в) комплекс заходів, пов'язаних із відстеженням інновації, аналізом інформації про неї. ' 4. Маркетинг інновації — це: а) вивчення попиту на інновацію; б) діяльність, яка передбачає вибір мети інновації, пошук ідеї інновації, її обґрунтування та матеріалізацію; в) комплекс заходів, пов'язаних із відстеженням інновації, аналізом інформації про неї. 5. Моніторинг інновації — це: а) вивчення попиту на інновацію; б) діяльність, яка передбачає вибір мети інновації, пошук ідеї інновації, її обґрунтування та матеріалізацію; в) комплекс заходів, пов'язаних із відстеженням інновації, аналізом інформації про неї. 6. Дифузія інновації передбачає: а) оцінку ефективності інновації; б) розповсюдження інновації в нових умовах, ситуаціях, колективах тощо; в) діяльність з упровадження інновації. 7. Управління розвитком спирається на закон Гегеля переходу кількісних змін У якісні, сутність якого полягає у: а) русі від поодиноких, локальних змін до системних; б) руйнації старих норм, традицій та створенні новацій, які супроводжуються опором, небажанням педагогів щось змінювати в своїй діяльності; в) формуванні нового на підґрунті старого, традиційного, усталеного. 8. Управління розвитком спирається на закон Гегеля боротьби та єдності суперечностей, сутність якого полягає у: а) русі від поодиноких, локальних змін до системних; б) руйнації старих норм, традицій та створенні новацій, які супроводжуються опором, небажанням педагогів щось змінювати в своїй діяльності; в) формуванні нового на підґрунті старого, традиційного, усталеного. 9. Управління розвитком спирається на закон Гегеля «Заперечення заперечуваного», сутність якого полягає у: а) русі від поодиноких, локальних змін до системних; б) руйнації старих норм, традицій та створенні новацій, які супроводжуються опором, небажанням педагогів щось змінювати в своїй діяльності; в) формуванні нового на підґрунті старого, традиційного, усталеного. 10. Вилучіть зайве з-поміж ознак організації в режимі розвитку: а) сприятливі умові для росту та самовдосконалення персоналу; б) обов'язкова участь кожного у обговоренні цілей та рішень; в) більшість педагогів закладу мають вищу категорію. 11. Інноваційний процес — це,комплексна діяльність, яка передбачає логічний ланцюг: а) створення, засвоєння, використання, розповсюдження; б) засвоєння, створення, розповсюдження^ використання; в) створення, використання, засвоєння, розповсюдження. 12. Функція інноваційного менеджменту передбачає упорядкування діяльності під час впровадження інновації, розподіл повноважень та відповідальності за окремі ланки роботи — це: а) планування; б) організація; в) контроль. 13. Функція інноваційного менеджменту, яка дозволяє перевірити хід впровадження інновації, результативність інноваційного підходу, — це: а) планування; б) організація; в) контроль. 14. Види нововведень в організації, які не пов'язані між собою, це: а) локальні; б) модульні; в) системні. 15. Види нововведень, які охоплюють діяльність різних груп людей та підсистем: а) локальні; б) модульні; в) системні. 16. Види нововведень, які охоплюють весь навчальний заклад, усі його підсистеми та людей: а) локальні; б) модульні; в) системні. 17. Менеджмент інновацій полягає у: а) забезпеченні умов для інноваційної освітньої діяльності; б) оновленні управління навчальним закладом; в) інноваційних підходах до методичної роботи. 18. Яке з тверджень є правильним? а) Нове завжди прогресивне; б) нове завжди раціональне; в) нове завжди створює додаткові труднощі. 19. Інновація — це: а) завжди відхилення від стандарту, норми; б) інколи відхилення від стандарту, норми; в) не передбачає відхилення від стандарту, норми. 20. Педагогічні винахідники: а) приходять до нового в результаті власних пошуків; б) вдосконалюють і по-новому використовують елементи створених систем задля позитивного результату; в) швидко сприймають і досконало використовують як традиційні, так і нові підходи та методи. 21. Педагогічні модернізатори: а) приходять до нового в результаті власних пошуків; б) вдосконалюють і по-новому використовують елементи створених систем задля позитивного результату; в) швидко сприймають і досконало використовують як традиційні, так і нові підходи та методи. 22. Інновації в змісті освіти — це: а) оновлення програм, підручників, посібників; б) оновлення методик, форм, засобів навчання, виховання, розвитку; в) оновлення структури навчального закладу, організації колективу, управлінської діяльності. 23. Інновації в організації педагогічного процесу — це: а) оновлення програм, підручників, посібників; б) оновлення методик, форм, засобів навчання, виховання, розвитку; в) оновлення структури навчального закладу, організації колективу, управлінської діяльності. 24. Інновації в управлінні освітою — це: а) оновлення програм, підручників, посібників; б) оновлення методик, форм, засобів навчання, виховання, розвитку; в) оновлення структури навчального закладу, організації колективу, управлінської діяльності. 25. Розробка системи інформаційного забезпечення про педагогічні інновації здійснюється на етапі: а) пропаганди інноваційного пошуку; б) формулювання проблем та визначення шляхів їх розв'язання; в) теоретичної та науково-методичної підготовки педагогів до роботи - в інноваційному режимі. 26. Оцінка інновації здійснюється за критерієм актуальності, який передбачає: а) можливість розв'язати певну проблему саме зараз; б) інноваційний потенціал, надійність та вірогідність очікуваних результатів; в) можливість ресурсного, кадрового, програмно-методичного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення. 27. Оцінка інновації здійснюється за критерієм корисності, який передбачає: а) можливість розв'язати певну проблему саме зараз; б) інноваційний потенціал, надійність та вірогідність очікуваних результатів; в) можливість ресурсного, кадрового, програмно-методичного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення. 28. Оцінка інновації здійснюється за критерієм реалістичності, який передбачає: a) можливість розв'язати певну проблему саме зараз; б) інноваційний потенціал, надійність та вірогідність очікуваних результатів; в) можливість ресурсного, кадрового, програмно-методичного, матеріально-технічного та інших видів забезпечення. 29. До соціально-педагогічних умов впровадження інновацій відносяться: а) розвиток творчого потенціалу педагогів; реалізація принципів демократизації навчально-виховного процесу; б) налагодження взаємовигідних зв'язків із фондами, центрами що сприяють впровадження нових технологій; відповідне фінансування та матеріально-технічне забезпечення інноваційної діяльності; в) формування інноваційної культури педагогів підвищення фахового рівня суб'єктів інноваційного процесу. 30. До організаційно-педагогічних умов впровадження інновацій відносяться: а) розвиток творчого потенціалу педагогів; реалізація принципів демократизації навчально-виховного процесу; б) налагодження взаємовигідних зв'язків із фондами, центрами що сприяють впровадження нових технологій; відповідне фінансування та матеріально-технічне забезпечення інноваційної діяльності; в) формування інноваційної культури педагогів підвищення фахового рівня суб'єктів інноваційного процесу. 31. До психолого-педагогічних умов впровадження інновацій відносяться: а) розвиток творчого потенціалу педагогів; реалізація принципів демократизації навчально-виховного процесу; б) налагодження взаємовигідних зв'язків із фондами, центрами що сприяють впровадження нових технологій; відповідне фінансування та матеріально-технічне забезпечення інноваційної діяльності; в) формування інноваційної культури педагогів підвищення фахового рівня суб'єктів інноваційного процесу. 32. Інновацію слід обирати: а) під проблему школи; б) за критерієм її розповсюдженості та популярності; в) заради набуття іміджу інноваційної школи. 33. До антиінноваційних соціальних бар'єрів відносяться: а) протидія керівних органів впровадженню інновацій, відсутність координаційних центрів з розроблення та впровадження інновацій; б) несумісність нового з наявним досвідом та цінностями в суспільстві; в) брак методичного забезпечення, відсутність поінформованості про інновації. 34.Активне несприйняття нововведення через невідповідність цінностям особистості формується такими причинами: а) невідповідність ціннісних орієнтацій особистості і цілей інновації; невідповідність уявлень про професійно-рольову позицію реальному функціонуванню організації; б) спосіб життя відносини між людьми, смаки; в) розходження у знаннях із приводу предмета нововведень, критичний підхід до ситуації. 35. До бар'єрів творчості відносяться: а) схильність до конформізму (прагнення бути подібним до інших, не відрізнятися), ригідність (негнучкість мислення); б) особиста тривожність, невпевненість у собі, негативне самосприйняття; в) усе правильно. Читайте також:
|
||||||||
|