Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52 (344)

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час. (92 км/год)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя на прикладі 7248 : 16.

2. Закріплення вивченого.

а) Вирази 1748 : 19 і 1122 : 17 виконати із записом на дошці і детальним поясненням. (Відповідь: 92; 66.)

б) Вправу 910 виконати самостійно (один учень може виконувати об­числення мовчки на дошці для полегшення перевірки).

в) Вправу 908 виконати за варіантами. (Відповідь: 869; 774.)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задачу № 912 учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 44 кг)

(45 • 6 + 41 • 2) : (6 + 2) = 44 (кг)

Після розв'язання цієї задачі розв'язують задачу № 911*.

1) 70 + 18 = 88 (кг) — маса бочки з розсолом і огірками;

2) 4840 : 88 = 55 (бочок) — навантажили на машину;

3) 70 - 55 = 3850 (кг) — всього огірків було в бочках.

IV. Підсумок уроку.

— Як знайти середню швидкість автомобіля? Середню врожайність?


Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Варіант 1

1. 13902 : 42 – 259 – 3772 : 82

2. Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайди середню швидкість поїзда за цей час.

Варіант 2

1. 14147 : 43 + 249 – 12168 : 52

2. Автомобіль за першу годину проїхав 98 км, а за другу — 86 км. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення у випадку, коли частка містить нулі. Повторення задач на зведення до одиниці (№№ 915-922).

Мета. Вчити учнів виконувати ділення у випадку, коли частка містить нулі. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на зведення до одиниці.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 663

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.