Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ

1. Мовна/мовленнєва компетентність як невід'ємна складова й обов'язкова ознака освіченості та професіоналізму.

2. Наукова література як основне джерело фахових знань.

3. Стан мовної наукової культури.

4. Мета, завдання, сфера застосування наукового стилю.

5. Підстилі та жанри наукового стилю.

6. Репрезентація української наукової мови на лексичному рівні.

7. Граматичні ресурси української наукової мови.

8. Інтегральний алгоритм (золоті правила) швидкого читання.

9. Наукові твори Київської Русі, Острозької, Києво-Могилянської академії.

10. Наукове товариство ім. Шевченка: формування української наукової термінології.

11. Розвиток української наукової мови у 20-30 рр. XX ст.

12. Сучасний етап розвитку української наукової мови.

13. Узагальнення та "згортання" інформації наукового джерела до рівня плану (питального, тезового, номінативного).

14. Конспектування друкованого джерела наукової інформації.

15. Конспектування наукової інформації, що сприймається на слух.

16. Анотування наукового джерела. Вимоги до анотації.

17. Реферування наукового джерела.

18. Рецензування наукового джерела.

19. Поняття про наукове повідомлення.

20. Мовне оформлення результатів наукової роботи.

21. Правила оформлення наукової роботи.

22. Загальні правила цитування і посилання на використані джерела.

23. Оформлення списку використаних джерел.

24. Основні компоненти наукової статті.

25. Етапи підготовки наукової статті.

26. Підготовка і написання наукової статті.

27. Мовні огріхи в науковій статті.

28. Мовні кліше у науковій статті.

29. Підготовка до участі у науковій дискусії, полеміці.

30. Композиційно-логічна побудова усної наукової доповіді, повідомлення, виступу.

31. Наукова стаття і науковий виступ: спільне і відмінне.

32. Оратор і аудиторія.

33. З історії дискусії.

34. Правила коректного ведення дискусії.

35. Підготовка до участі у науковій дискусії, полеміці.

36. Наукові конференції як засіб вияву культури наукової мови

 

 


Рекомендована література

Основна

1. Онуфрієнко Г. С. Науковий стиль української мови: навч. посібн. / Г. С. Онуфрієнко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 312 с.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. III. Контроль знань
  11. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  12. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які з наведених групами ознак найточніше та найтиповіше характеризують науковий стиль мови? | Циклы развития организации

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.