Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція № 3. МНОЖИНИ|безліч| І ПІДМНОЖИНИ

 

3.1. Завдання|задавання| множин|безлічі|

Якщо об'єкт є|з'являється,являється| елементом множини|безлічі|, то говорять, що належить . Позначення . Інакше говорять, що не належить . Позначення .

Множина|безліч|, що не містить|утримує| елементів, називається порожньою|пустим|. Позначення: .

Щоб задати множину|безліч|, потрібно вказати, які елементи їй належать. Це можна зробити різними способами.

· Переліком|перерахуванням| елементів: .

· Характеристичним предикатом: .

· Процедурою, що породжує: .

При завданні|задаванні| множин|безлічі| переліком|перерахуванням| позначення елементів звичайно беруть у фігурні дужки і розділяють комами. Характеристичний предикат (від латинського praedicatum) – це деяка умова, виражена|виказана,висловлена| у формі логічного твердження|затвердження|, що повертає логічне значення. Якщо для даного елементу умова виконана, то він належить визначуваній множині|безлічі|, інакше – не належить. Процедура, що породжує, – це процедура, яка, будучи запущеною|занедбаною|, породжує деякі об'єкти, що є|з'являються,являються| елементами визначуваної множини|безлічі|.

Приклад|зразок| 3.1.;

;

.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Знову рахуємо підмножини
  9. Клітинна селекція рослин.
  10. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  11. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Предикати | Парадокс Рассела

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.