МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відкриті завдання1. … дослідження спрямовані на виявлення суперечностей перебігу певного педагогічного процесу, окреслення шляхів подолання даних суперечностей та обґрунтування правильності знайдених розв’язків проблеми (науково-педагогічні) 2. Заміна явища його простішим прототипом – це … (моделювання) 3. Розгляд явищ, що входять в ту чи іншу систему в ієрархічному взаємозв’язку всіх структурних компонентів – це підхід … (структурний) 4. … підхід спонукає вивчати явища з точки зору вивчення їх можливостей задовольняти потреби окремого індивіда та людського суспільства у цілому 5. … дослідження присвячуються розв’язанню проблем, наявних у педагогічній теорії (фундаментальні) 6. Емпіричні науково-педагогічні дослідження передбачають використання в основному тільки … методів дослідження (емпіричних) 7. Системний підхід передбачає розгляд об'єкта дослідження як … (системи). Закриті завдання Одно вибіркові Який принцип науково-педагогічного дослідження визначають слова К.Ушинського «Сама педагогічна практика без теорії – те саме, що знахарство у медицині»:
1. Урахування в процесі дослідження сукупності факторів, які Позначаються на функціонуванні об’єкта дослідження – це підхід:
Основоположним принципом будь-якого наукового дослідження є:
Врахування у процесі дослідження того факту, що людина розвивається шляхом освоєння нею системи цінностей, одночасно вона є творцем нових цінностей – це підхід
Якщо вивчення педагогічних явищ здійснюється з врахуванням національних традицій, звичаїв тощо народу, вихідцем якого є обстежуваний індивід, це підхід:
Розгляд факту або явища на основі аналізу умов його проходження, подальшого розвитку, виявлення моментів зміни одного рівня функціонування це принцип …
У науках, що не використовують належною мірою математичний апарат (в т.ч. педагогіка) даний метод часто є єдиним способом підтвердження справедливості гіпотези і результатів теоретичного дослідження.
Теза про те, що «будь-яку систему можна охарактеризувати на основі існуючих зв'язків і відношень між її елементам» – характеризує таку ознаку системи як:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|