МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.— Яку тему ми вивчили на сьогоднішньому уроці? — Що нового дізналися? — Які форми земної поверхні ви знаєте? — Покажіть їх на таблицях (малюнках). — Яка поверхня суші у нашій місцевості? VIII. Домашнє завдання. Опрацювати статтю "Форми земної поверхні України", дати відповіді на запитання. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Водойми України. Мета. Сформувати поняття про водойми; дати поняття про джерело, річку (її будову, складові частини), озеро, болото і море; навчити дітей їх розрізняти; розвивати спостережливість і уяву; виховувати любов до природи, бережне ставлення до її багатств. Обладнання. Ілюстрації водойм, муляжі річки й озера. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Індивідуальне (письмове) опитування. Картка №1. 1. Накреслити в зошиті схему горба, підписати його частини. 2. Що таке гора? Картка №2. 1. Накреслити в зошиті схему гори і підписати її частини. 2. Що таке рівнини? Картка №3. 1. Як утворюється яр? 2. Які гори є в Україні? 2. Природничий диктант. • Великі простори суші з майже рівною поверхнею — це ... (рівнини). • Низовини на карті позначаються ... (зеленим кольором). • Підвищення на рівнині — це ... (горб). • Горб має таку будову: ... (вершина, схили, підніжжя). • Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають... (яром). " Яри з пологими і зарослими рослинними схилами називають ... (балками). • Ряд гір називають ... (гірським хребтом). • Гори України — це ... (Карпати, Кримські). 3. Фронтальне опитування. — Які форми земної поверхні ви знаєте? — Як рівнини поділяються за своєю формою? — Що спільного і що відмінного між горою і горбом? — Яка шкода від ярів? Чи можна боротися з ярами? Як саме? — Яка поверхня суші у нашій місцевості? III. Актуалізація опорних знань. — Відгадайте загадку. Що таке: пливе і ллється, часом на камінь дереться, як немає — все всихає, звір і птаха помирає. (Вода.) — Яке значення має вода на Землі? — Яким кольором позначають воду на глобусі й карті? — Які океани є на Землі? IV. Повідомлення теми та завдань уроку. — Сьогодні ми дізнаємося, де є найбільше води на Землі. Тема нашого уроку: "Водойми України". Читайте також:
|
||||||||
|