Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Яку тему ми вивчили на сьогоднішньому уроці?

— Що нового дізналися?

— Які форми земної поверхні ви знаєте?

— Покажіть їх на таблицях (малюнках).

— Яка поверхня суші у нашій місцевості?

VIII. Домашнє завдання.

Опрацювати статтю "Форми земної поверхні України", дати відповіді на запитання.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Водойми України.

Мета. Сформувати поняття про водойми; дати поняття про джерело, річку (її будову, складові частини), озеро, болото і море; навчити дітей їх розрізняти; розвивати спостережливість і уяву; виховувати любов до природи, бережне ставлення до її багатств.

Обладнання. Ілюстрації водойм, муляжі річки й озера.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне (письмове) опитування.

Картка №1.

1. Накреслити в зошиті схему горба, підписати його частини.

2. Що таке гора?

Картка №2.

1. Накреслити в зошиті схему гори і підписати її частини.

2. Що таке рівнини?

Картка №3.

1. Як утворюється яр?

2. Які гори є в Україні?

2. Природничий диктант.

• Великі простори суші з майже рівною поверхнею — це ... (рівнини).

• Низовини на карті позначаються ... (зеленим кольором).

• Підвищення на рівнині — це ... (горб).

• Горб має таку будову: ... (вершина, схили, підніжжя).

• Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають... (яром). " Яри з пологими і зарослими рослинними схилами називають ... (балками).

• Ряд гір називають ... (гірським хребтом).

• Гори України — це ... (Карпати, Кримські).

3. Фронтальне опитування.

— Які форми земної поверхні ви знаєте?

— Як рівнини поділяються за своєю формою?

— Що спільного і що відмінного між горою і горбом?

— Яка шкода від ярів? Чи можна боротися з ярами? Як саме?

— Яка поверхня суші у нашій місцевості?

III. Актуалізація опорних знань.

— Відгадайте загадку.

Що таке: пливе і ллється, часом на камінь дереться, як немає — все всихає, звір і птаха помирає. (Вода.)

— Яке значення має вода на Землі?

— Яким кольором позначають воду на глобусі й карті?

— Які океани є на Землі?

IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

— Сьогодні ми дізнаємося, де є найбільше води на Землі. Тема нашого уроку: "Водойми України".


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 1331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Закріплення нового матеріалу. | V. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.