Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Закріплення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

Читання статті "Форми земної поверхні України".

2. Відповіді на запитання.

— Які є основні форми земної поверхні?

— Що таке рівнини?

— Як рівнини поділяються за своєю формою?

— Як вони позначаються на карті?

— Як утворюються яри? Яка від них шкода?

— Чи можна боротися з ярами? Як саме?

— Що таке гори? Гірський хребет?

— Які бувають гори залежно від висоти?

3. Практична робота.

— Розгляньте схематичні малюнки будови горба (с. 107) і гори (с. 109).

— Назвіть частини горба. Чим відрізняється положистий схил від кру­того? Як називається найвища частина горба?

— Назвіть частини гори.

— Порівняйте горб і гору. Що між ними спільне? Що — відмінне?

— Що нового довідалися про горб і гору в ході їх порівняння?

4. Робота в зошитах з друкованою основою

5. Розгадування кросворда.

— Якщо ви правильно розгадаєте всі слова, то по вертикалі у вас має вийти слово, що означає назву тварини, яка живе в гірських лісах.

1. Що лежить між гірськими хребтами? (Долина.)

2. Частина гори між підніжжям і вершиною. (Схил.)

3. Ряд гір, який простягається на багато кілометрів. (Хребет.)

4. Найвища частина гори. (Вершина.)

5. Українські гори, що знаходяться на півдні Криму. (Кримські.)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу
  11. II. Вивчення нового матеріалу
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 876

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Вивчення нового матеріалу. | VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.