Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Фінансовий контроль у системі Державного казначейства

Зміст і призначення фінансового контролю. Види, форми та методи фінансового контролю. Органи державного фінансового контролю, їх функції. Проблеми і напрями вдосконалення роботи органів державного фінансового контролю. Організація фінансового контролю у системі казначейства. Внутрішній контроль в органах Державного казначейства. Зарубіжний досвід організації державного фінансового контролю.

 

Плани лекційНИХ ЗАНЯТЬ

Лекції (Л) – це форма організації навчання, на якій забезпечується прослуховування й конспектування студентами короткого систематизованого викладу основного теоретичного матеріалу, засвоюються базові поняття. На лекціях розглядаються лише такі теми і питання, що необхідні для введення студентів до проблеми, мотивації та активізації їх подальшого самостійного вивчення матеріалу, слабко висвітлені в літературі, складні для самостійного вивчення, неоднозначно висвітлюються у підручниках і потребують демонстрації особистого ставлення лектора. Для роботи студентів на лекціях використовуються індивідуальні та групові завдання, що виконуються під керівництвом викладача на рівні засвоєння навчального матеріалу “запам’ятовування” і “осмислення”.

Лекції можуть відбуватись у формі: проблемної лекції, лекції-візуалізації, лекції-консультації, лекції-театралізації, бінарної лекції, лекції-прес-конференції, лекції-бесіди, лекції-дискусії, лекції з елементами мікровикладання студентів і т.п.

Можливі методи: розповідь, пояснення, ілюстрація, демонстрація, показ, презентація, рольова гра, бесіда, дискусія і т.п.

Рекомендується такий загальний план проведення лекції (послідовність і черговість етапів встановлює викладач):

1. Вступна організація, повідомлення теми, цілей, плану, особливостей лекції, мотивація студентів.

2. Короткий огляд основних змістовних питань (з використанням ТСН).

3. Вправи на поглиблення розуміння та краще запам’ятовування теоретичного матеріалу (бліцопитування, термінологічний диктант, дискусія, бесіда, диспут, конкурс, вікторина, гра і т.п.).

4. Завдання для самостійної роботи з теоретичним матеріалом (конспектування, відповіді на запитання, формулювання запитань до викладача, заповнення таблиць, схем, наведення прикладів, мікровикладання, анкетування і т.п.).

5. Висновки, підсумки, зв’язок з подальшою темою.

Форми і методи проведення лекцій, питання, що розглядаються на лекції, визначаються викладачем відповідно до специфічних умов навчання, запитів студентів.

 


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. III. Контроль знань
  12. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів | Тема 1. Становлення та розвиток державного казначейства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.