Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Фінансовий контроль у системі Державного казначейства

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану.

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Шляхи підвищення ефективності контролю Державного казначейства за рухом бюджетних ресурсів.
Зарубіжний досвід Державного фінансового контролю.
  Разом:

 

Рекомендована література: 7, 12, 28.

 

Тестові завдання для самоперевірки

1. Казначейство це:

1. Сукупність фінансових ресурсів держави.

2. Всі податкові і інші надходження в державний бюджет..

3. Це багатство держави.

2. Мета казначейства :

  1. Ефективне управління фінансовими ресурсами держави.
  2. Організація касового виконання бюджетів усіх рівнів.
  3. Надання економічної інформації щодо виконання бюджетів користувачам.

3. Історично казначейство виконувало функції:

  1. Відповідало за збереження багатства держави.
  2. Накопичувало платежі держави з яких здійснювала виплати
  3. Виконувало функції облікового відомства .
  4. Випускало внутрішні і зовнішні боргові зобов’язання.
  5. Планувало бюджет країни.

4. Яка з наведених систем виконання державного бюджету за доходами діє в Україні?

  1. Казначейська система.
  2. Змішана система.
  3. Банківська система.
  4. З участю фінансових органів.

5.Банківська система виконання державного бюджету передбачає:

  1. Рахунки державних установ відкриті в комерційних банках.
  2. Рахунки державних установ відкриті в центральних(національних) державних банках.
  3. Рахунок державного казначейства відкритий у комерційному банку.

6. Участь банків в системі виконання бюджетів проявляється в :

  1. Забезпеченні перерахуванні платежів.
  2. Виплаті готівки , повернутої з бюджету фізичним особам.
  3. Відкритті рахунків розпорядникам бюджетних коштів.

7.Участь Національного банку в системі виконання бюджетів проявляється в:

  1. Зберіганні бюджетних коштів на єдиному казначейському рахунку.
  2. Праві призупиняти здійснення операцій за рахунками розпорядників бюджетних коштів.
  3. Контролі за діяльністю ДК.

8. Державне казначейство і його підрозділи:

  1. Знаходяться на самофінансуванні.
  2. Фінансуються з бюджету.
  3. Мають різні джерела фінансування.

9. Метод касового виконання бюджету за доходами та видатками це :

  1. Метод за яким облік доходів і витрат здійснюється у момент їх надходжень.
  2. Метод за яким облік доходів і витрат здійснюється у момент їх виникнення.
  3. Змішаний метод.

10. Державне казначейство реалізує принцип :

1. Єдиного казначейського рахунку.

2. Консолідованої звітності.

3. Акумуляції коштів Державного бюджету України .

4. Розподілу асигнувань за напрямами видатків коштів, затвердженими Державним бюджетом України.

11.Бюджет країни це:

1. План формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій , які здійснюються органами державної влади.

2. Грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків адміністративно територіальної одиниці.

3. Централізований фонд грошових коштів держави.

12.Для складання проекту державного бюджету Міністерство економіки готує прогноз

1. Обсягу ВВП.

2. Рівня інфляції.

3. Граничного розміру державного бюджету дефіциту(профіциту) державного бюджету у % до прогнозного річного обсягу ВВП.

13. Бюджетне асигнування це:

  1. Повноваження надане розпорядникам бюджетних коштів на взяття бюджетного зобов’язання та здійснення платежів.
  2. Плани асигнувань загального фонду бюджету.

14. Повноваження КМУ щодо бюджетного процесу це:

  1. Накладення Вето на Закон „Про державний бюджет” в разі незгоди.
  2. Визначення механізму здійснення запозичень до бюджетів.
  3. Затвердження формули розподілу між бюджетних трансфертів.

15. Повноваження Верховної Ради щодо бюджетного процесу це:

  1. Визначення основних напрямків фінансової політики.
  2. Прийняття законів.
  3. Визначення порядку здійснення видатків місцевими бюджетами за рахунок субвенцій.

16. Державні доходи це сукупність різних видів:

  1. Грошових надходжень до фондів держави.
  2. Узагальнюючий макроекономічний показник, що відображає сукупну вартість кінцевих продуктів і послуг , вироблених у даній країні..
  3. Внески у державні цільові фонди.

17. Бюджетні рахунки для зарахування бюджетних надходжень відкриваються на підставі :

  1. Заяви від відділень державного казначейства.
  2. Даних отриманих від органів стягнення.
  3. Заяв суб’єктів господарювання.

18. Податки , збори та інші надходження ДК зараховує на:

1. На єдиний казначейський рахунок.

2. Рахунки органів стягнення.

3. На рахунки бюджетних установ.

19.Затверджений розпис державного бюджету МФ передає:

1. Відповідного органу державного казначейства.

2. До фінансового органу нижчого підпорядкування.

3. До розпорядників бюджетних коштів.

20.Мережа розпорядника це:

1. Інформація щодо установ , які у своїй діяльності підпорядковані цьому розпоряднику.

2. Інформація щодо установ, що знаходяться на обслуговуванні у даному казначействі.

3. Інформація щодо установ, що фінансуються з відповідного бюджету.

21. Бюджетний розпис це документ на підставі якого :

1. Відкриваються асигнування .

2. Перераховуються кошти місцевим бюджетам.

3. Перераховуються кошти розпорядникам коштів.

4. Зараховуються кошти на реєстраційні рахунки.

22. Кошторис бюджетної установи складається з:

1. Суми загального і спеціального фондів.

2. Плану асигнувань і плану надання кредитів.

3. Напрямків використання бюджетних асигнувань.

23. План асигнувань з Бюджетуце:

1. Помісячний розподіл асигнувань , затверджених у загальному фонді кошторису .

2. Помісячний розподіл загального і спеціального фондів.

3. Напрямки використання бюджетних асигнувань.

24. Бюджетні зобов’язання це :

1. Договори , угоди, контракти, тощо , прийняті розпорядниками в межах Бюджетних асигнувань, передбаченим їм у відповідному бюджеті.

2. Рахунки, платіжні вимоги, акти виконаних робіт, тобто документи, які отримує розпорядник на виконання зареєстрованих зобов’язань.

3. Кошти, що надходять до бюджетної організації для виконання своїх функцій.

25.. Звітність це

  1. Узагальнення інформації про виконання бюджету.
  2. Відображення операцій органів казначейства на відповідних бланках

26. Річний звіт Про виконання Державного бюджету України надається державним казначейством:

  1. Міністерству фінансів.
  2. Кабінету міністрів України.
  3. Верховній Раді.

27.Фінансовий контроль охоплює перевірку:

  1. Дотримання вимог економічних законів.
  2. Складання і виконання бюджетів усіх рівнів.
  3. Надходження податків і зборів.
  4. Достовірності і повноти відображення здійснених операцій з бюджетними коштами.

28.Види фінансового контролю:

  1. Державний.
  2. Відомчий.
  3. Муніципальний.

29.Форми фінансового контролю:

  1. Попередній.
  2. Поточний .
  3. Наступний.

30.Методами фінансового контролю використання бюджетних коштів є:

1. Перевірка.

2. Обстеження.

3. Нагляд.

4. Ревізія.

5. Огляд.

6. Інспекція.

31. Бюджетні асигнування в першу чергу зараховуються на :

  1. Зведені особові та особові рахунки головних розпорядників Бюджетних коштів.
  2. Особові рахунки розпорядників 2,3 ступеню.
  3. Одержувачам коштів.

32.Операції з виконання дохідної частини місцевих бюджетів здійснюються через:

  1. В межах внутрішньої платіжної системи ДК.
  2. Через єдиний коррахунок.
  3. Через національну платіжну систему.

33.Кошти через банки платників податків і зборів потрапляють від платників податків на:

  1. Рахунки для зарахування податків і зборів загального фонду місцевих бюджетів.
  2. Рахунки для зарахування платежів , які підлягають розмежуванню.
  3. Рахунки для зарахування коштів спеціального фонду бюджетів.

34..Перерахування між бюджетних трансфертів проводиться з рахунку:

  1. Кошти загального фонду місцевих бюджетів.
  2. Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів.
  3. Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів з повернення бюджетних кредитів.

35..На рахунки для зарахування податків і зборів загального фонду місцевих бюджетів надходять платежі:

  1. Збори за використання різних видів природних ресурсів місцевого значення.
  2. Плата за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності.
  3. Плата за видачу ліцензій та сертифікатів.
  4. Плата за торгові патенти.

36.. Лімітна довідка це документ який містить:

1. Який містить затверджені бюджетні призначення(встановлені бюджетні асигнування)

2. На основі якого уточнюються проекти кошторисів, планів асигнувань, тошо.

3. Який містить суми обмежень використання бюджетних коштів .

37. Оплата рахунків здійснюється за дорученням розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у разі:

1. Наявності кошторисних призначень та відповідності їх плановим показникам Бюджетних розписів.

2. Відображення в обліку органів ДК зареєстрованих Бюджетних зобов’язань.

3. Відповідності напрямків витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню.

4. Наявності невикористаних бюджетних асигнувань.

5. Наявності відкритих асигнувань.

38.. Міжбюджетні трансферти це:

1. Дотація вирівнювання.

2. Субвенція.

3. Субсидія.

4. Селенг.

39. Місцеві державні адміністрації , виконавчі органи відповідних рад за рішенням відповідних рад можуть отримувати в органах казначейства:

1. Короткотермінові позички на покриття тимчасових касових розривів.

2. Запозичення до бюджету розвитку місцевих бюджетів Короткотермінові кредити на оплату праці працівникам.

40. Операції по взаємним розрахунках виникають при:

1. Зміні адміністративно - територіального розподілу.

2. Внесені змін до чинного законодавства.

3. Зміні підпорядкованості бюджетних установ.

 

 


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. III. Контроль знань
  12. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Касове виконання державного бюджету за видатками | Завдання контрольної роботи для студентів заочної форми навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.