МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи навчанняОсновні принципи, методи, методичні прийоми, засоби та форми організації навчання географії в старшій школі. Розвиток навичок спілкування в процесі використання різноманітних форм організації навчальної пізнавальної діяльності школярів Навчальна діяльність учнів можна організувати в різних формах. Основні з них – індивідуальна, фронтальна та групова. Індивідуальна форма організації навчання – це одноосібне виконання учнем навчальних завдань. Розрізняють три види індивідуальної роботи учнів: - самостійна діяльність учня за завданням вчителя; - самостійна діяльність учня, кои він сам обирає способи виконання завдань; - самостійна діяльність учня під час фронтальної і колективної діяльності. При фронтальній роботі вчитель працює односчасно з усім класом, а учні між собою не взаємодіють. Найбільше можливостей для розвитку в учнів вміння спілкуватися має колективна діяльність. Колективна діяльність має такі види: - парна робота; - спільно-розпдільча робота; - групова робота. (Детальніше групова форма роботи була розглянута в лекціях з МВГ).
Принципи навчання ( повторити) Вибір методів навчання зумовлений: - соціальною метою освіти та виховання; - характером та особливостями навчального предмета; - особливостями змісту навчального матеріалу; - рівнем розвитку школярів; - матеріально-технічним забезпеченням закладу; - рівнем професійної майстерності вчителя. Функції методів – освітня, виховна, розвивальна, мотиваційна (формування пізнавального інтерсу). Класифікації методів (пригадати).
Класифікація за рівнем навчально-пізнавальної діяльності учнів: 1. пояснювально-ілюстративні (інформаційно-рецептивні) методи – вчитель повідомляє готову інформацію (розповідь, поянення, бесіда, переказ тексту, читання карти, добір з таблиці статистичних матеріалів тощо) 2. Репродуктивний метод – навчає школярів способів діяльності. Вчитель контсруює систему завдань на відтворення дій уже відомих учням, а учні – відтворюють їх. Це дає змогу поглибити знання, що лежать в основі способів діяльності. Вчитель ставить прості питання „Що таке ...?” тощо. 3. Методи проблемного навчання включають частково-пошуковий та дослідницький методи. - частково-пошуковий метод – вчитель навчає учнів бачити проблему, ставити запитання, висловлювати припущення, складати план доведення на самостійній основі, робити висновки. - Навчально-дослідницький метод дозволяє організувати самостійну творчу роботу учнів над розв’язуванням проблеми; - Науково-дослідницький метод – реалізується переважно в позаурочній краєзнавчій роботі.
Читайте також:
|
||||||||
|