Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи навчання

Основні принципи, методи, методичні прийоми, засоби та форми організації навчання географії в старшій школі.

Розвиток навичок спілкування в процесі використання різноманітних форм організації навчальної пізнавальної діяльності школярів

Навчальна діяльність учнів можна організувати в різних формах. Основні з них – індивідуальна, фронтальна та групова.

Індивідуальна форма організації навчання – це одноосібне виконання учнем навчальних завдань. Розрізняють три види індивідуальної роботи учнів:

- самостійна діяльність учня за завданням вчителя;

- самостійна діяльність учня, кои він сам обирає способи виконання завдань;

- самостійна діяльність учня під час фронтальної і колективної діяльності.

При фронтальній роботі вчитель працює односчасно з усім класом, а учні між собою не взаємодіють.

Найбільше можливостей для розвитку в учнів вміння спілкуватися має колективна діяльність. Колективна діяльність має такі види:

- парна робота;

- спільно-розпдільча робота;

- групова робота.

(Детальніше групова форма роботи була розглянута в лекціях з МВГ).

 

Принципи навчання ( повторити)

Вибір методів навчання зумовлений:

- соціальною метою освіти та виховання;

- характером та особливостями навчального предмета;

- особливостями змісту навчального матеріалу;

- рівнем розвитку школярів;

- матеріально-технічним забезпеченням закладу;

- рівнем професійної майстерності вчителя.

Функції методів – освітня, виховна, розвивальна, мотиваційна (формування пізнавального інтерсу).

Класифікації методів (пригадати).

 

Класифікація за рівнем навчально-пізнавальної діяльності учнів:

1. пояснювально-ілюстративні (інформаційно-рецептивні) методи – вчитель повідомляє готову інформацію (розповідь, поянення, бесіда, переказ тексту, читання карти, добір з таблиці статистичних матеріалів тощо)

2. Репродуктивний метод – навчає школярів способів діяльності. Вчитель контсруює систему завдань на відтворення дій уже відомих учням, а учні – відтворюють їх. Це дає змогу поглибити знання, що лежать в основі способів діяльності. Вчитель ставить прості питання „Що таке ...?” тощо.

3. Методи проблемного навчання включають частково-пошуковий та дослідницький методи.

- частково-пошуковий метод – вчитель навчає учнів бачити проблему, ставити запитання, висловлювати припущення, складати план доведення на самостійній основі, робити висновки.

- Навчально-дослідницький метод дозволяє організувати самостійну творчу роботу учнів над розв’язуванням проблеми;

- Науково-дослідницький метод – реалізується переважно в позаурочній краєзнавчій роботі.

 


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  4. Адаптації та навчання
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  7. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  8. Адміністративні методи управління
  9. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  12. Аерометоди




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урізноманітнення форм контролю | Мета, навчально-виховні завдання та світоглядне значення курсу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.