Менеджерам всі рівнів не потрібно приділяти значну увагу такій формі влади як «влада примусу».Адже це веде до погіршення морального духу працівника, колективу, а також до зниження продуктивності праці, що є небажаним явищем.
Заступнику генерального директора по торгівлі і Начальнику цеху потрібно розвивати таку форму влади як « Заснована на участі» , «Еталонну» і «Інформаційну». потрібно розвивати й далі таку форму влади, як «Винагороди».
Менеджеру з реклами і продажу потрібно звернути увагу і підтримувати інші форми влади, а особливо більше придулити увагу « Владі заснованій на участі», адже працівники також можеть мати хороші думки, і рішення певних ситуацій.
№
| Керівні посади верховного рівня
Компетенції
| Заступник генерального дикертора по торгівлі
| Начальник цеху
| Менеджер з реклами і продажу
| |
| Професійні компетенції
| |
1.
| Функція планування
|
|
|
| |
| Вміння розробляти стратегічні напрями розвитку підприємства
|
|
|
| |
| Вміння визначити конкурентні переваги підприємства
|
|
|
| |
| Вміння вибирати оптимальну стратегію враховуючи ступінь невизначеності і ризику
|
|
|
| |
| Вміння проводити аналіз і розрахунок основних економічних показників діяльності підприємства
|
|
|
| |
| Вміння здійснювати фінансове планування діяльності підприємства
|
|
|
| |
| Вміння формувати кредитно-банківську, податкову і страхову політику підприємства
|
|
|
| |
| Вміння вибирати напрями реконструкціїі технічного переозброєння виробництва
|
|
|
| |
| Вміння розробляти і впроваджувати нововедення
|
|
|
| |
| Вміння прогнозувати та аналізувати кон»юнктуру ринку
|
|
|
| |
| Вміння прогнозувати обсяг збуту продукції
|
|
|
| |
| Вміння розробляти стратегічні і тактичні плани забезпечення сировиною
|
|
|
| |
2.
| Функція організації
|
|
|
| |
| Вміння організовувати роботу і ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів підприємства
|
|
|
| |
| Вміння координувати роботу підрозділів підприємства
|
|
|
| |
| Вміння забезпечувати досягнення високого рівня якості продукції в процесі її розробки і виробництва
|
|
|
| |
| Вміння розробляти і впроваджувати прогресивні, економічно-обгрунтовані ресурсо- та природозберігаючі технологічні процеси виробництва продукції
|
|
|
| |
| Вміння забезпечувати дотримання законності в діяльності підприємства і захист його правових інтересів
|
|
|
| |
| Вміння проводити атестацію,, розробляти заходи щодо реалізації рекомендацій атестаційних комісій
|
|
|
| |
| Вміння приймати обґрунтовані управлінські рішення
|
|
|
| |
| Вміння будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією і зворотного зв»язку
|
|
|
| |
| Вміння організовував антикризове управління підприємством
|
|
|
| |
| Вміння впроваджувати наукові методи управління якістю продукції
|
|
|
| |
| Вміння організовувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства
|
|
|
| |
| Вміння організовувати збут продукції підприємства
|
|
|
| |
| Вміння координувати транспортування сировини готової продукції
|
|
|
| |
| Вміння організовувати рух фінансових ресурсів та регулювати фінансові відносини підприємства
|
|
|
| |
| Вміння організовувати навчання та підвищення кваліфікації працівників
|
|
|
| |
| Вміння управляти конфліктними ситуаціями на підприємстві
|
|
|
| |
| Вміння формувати та розвивати організаційну культуру підприємства
|
|
|
| |
| Вміння делегувати повноваження
|
|
|
| |
| Вміння формувати імідж підприємства
|
|
|
| |
3.
| Функція мотивації
|
|
|
| |
| Вміння розробляти і використовувати ефективні системи мотивації та оплати праці
|
|
|
| |
|
Вміння створювати умови для розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників
|
|
|
| |
| Вміння створювати та підтримувати сприятливий соціально-психологічний клімат у колективі
|
|
|
| |
| Вміння забезпечувати узгодження цілі працівників з цілями діяльності підприємства
|
|
|
| |
| Вміння визначити ефективність діючих форм і системи заробітної плати, матеріального стимулювання.
|
|
|
| |
4.
| Функція контролю
|
|
|
| |
| Вміння здійснювати систематичний контроль забезпеченості ресурсами
|
|
|
| |
| Вміння проводити моніторинг виконання угод з постачальниками та покупцями
|
|
|
| |
| Вміння контролювати збереженість товаро- матеріальних цінностей
|
|
|
| |
| Вміння контролювати виконання управлінських рішень
|
|
|
| |
| Вміння забезпечувати контроль охорони праці і техніки безпеки
|
|
|
| |
| Вміння забезпечувати контроль системи менеджменту якості
|
|
|
| |
| Вміння здійснювати контроль за виконанням фінансового плану і бюджету, плану реалізації продукції, плану з прибутків та іншими фінансовими показниками
|
|
|
| |
| М заохочувати працівників до розвитку самоконтролю та самодисципліни
|
|
|
| |
5.
| Базові компетенції
|
|
|
| |
| Знання менеджменту підприємства
|
|
|
| |
| Знання технології виробництва продукції
|
|
|
| |
| Знання фінансів та бухгалтерського обліку
|
|
|
| |
| Знання менеджменту персоналу
|
|
|
| |
| Знання маркетингу
|
|
|
| |
| Знання права та основ законодавства
|
|
|
| |
| Знання інформаційних технологій
|
|
|
| |
| Знання охорони праці
|
|
|
| |
| Знання менеджменту якості
|
|
|
| |
| Знання організації роботи транспорту
|
|
|
| |
| Знання організації охорони підприємства
|
|
|
| |
| Знання охорони праці
|
|
|
| |
6.
| Особистісні характеристики
| |
| Наполегливість
|
|
|
|
|
| Рішучість
|
|
|
| |
| Ініціативність
|
|
|
|
|
| Самостійність
|
|
|
| |
| Порядність
|
|
|
| |
| Адаптивність
|
|
|
| |
| Принциповість
|
|
|
| |
| Комунікабельність
|
|
|
| |
| Харизматичність
|
|
|
| |
| Чесність
|
|
|
| |
| Відповідальність
|
|
|
| |
| Впевненість в собі
|
|
|
|
|
| Об»єктивна самооцінка
|
|
|
| |
| Здатність переконувати
|
|
|
| |
| Здатність визнавати свої помилки
|
|
|
| |
| Уважне ставлення до підлеглих та колег
|
|
|
| |