Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 10

Завдання 1. До магазину з бази завезено дві партії борошна. У першій партії борошно має такі показники: колір - білий, смак і запах - нормальний, зольність та сухі речовини - 0,73, прохід крізь сито № 43 - 78%, клейковина - гарної якості.

У другій партії в окремих мішках борошно не відповідає сорту, зазначеному у супровідних документах і маркувальних ярликах, є малоприховані дефекти.

Визначити сорт борошна першої партії. Яке рішення Ви маєте прийняти? Що зазначається на маркувальному ярлику? Яке значення має колір шрифту на ньому? Як Ви розумієте «приховані дефекти»?

Зробити висновки щодо якості борошна і його здатності до реалізації. Які документи слід оформити під час приймання борошна?

Завдання 2. До магазину з булочно-кондитерського комбінату

10 год (через 3 год після випікання) надійшла партія бубликів.

Перевіркою допустимих відхилень від маси об 11 год виявлено, що середня маса, одержана під час одночасного зважування 10 виробів, становила 320 г, а відхилення -7 г.

Дати висновок щодо правильності проведення перевірки. Які Ваші подальші дії?

ВАРІАНТ 11

Завдання 1. На склад торгової фірми надійшла партія і рубчастих макаронних виробів довжиною 15 см і діаметром 3,8 мм у картонних коробках масою 700 г. Картонні коробки запаковано в ящики, промарковані червоною фарбою. Під час дослідження середнього зразка було виявлено: колір виробів - рівномірний, поверхня - гладка, форма - правильна, смак та запах - властиві цьому ювару, без сторонніх запахів, масова частка вологи - 12,5%, кислотність - 3,7°С, лому, крихт і деформованих виробів не виявлено.

Визначити вид і сорт макаронних виробів, зробити висновок щодо їх якості. Чи всі потрібні показники якості було досліджено юрговою фірмою?

Завдання 2. На базі зберігається борошно І ґатунку. Який показник якості борошна (крім вологи) визначається регулярно протягом усього терміну зберігання? Визначити його у поданому іразку і дати висновок щодо можливості подальшого зберігання борошна.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 9 | ВАРІАНТ 12

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.