Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 11

Завдання 1. На склад торгово-закупівельного підприємства надійшло 53 ящики моркви масою 47 кг кожний.

Дати висновок щодо якості моркви і можливості її реалізації, якщо у середньому зразку масою 14 кг виявилося коренеплодів з обрізаною гичкою довжиною 2,8 см - 0,5 кг, розміром по найбіль­шому поперечному діаметру 2 см - 0,4 кг, поламаних - 0,4 кг.

Завдання 2. Після відвантаження картоплі з вагона місткістю 16 т виявлено 170 кг землі. Від середньої проби взяли 5 кг картоплі, її маса після миття становила 4,95 кг.

Визначити загальну забрудненість картоплі, її відповідність до норм стандарту для картоплі відбірної високоцінних сортів.

ВАРІАНТ 12

Завдання 1. Овочевий магазин реалізував протягом лютого 25 т картоплі і 18 т білокачанної капусти. За цей час до магазину надійшло 28,5 т картоплі і 19 т білокачанної капусти. Залишок цих овочів становив відповідно 3 т і 0,7 т; маса відходів картоплі - 0,3 т і капусти - 0,2 т. Визначити розмір природних втрат, які підлягають списанню з матеріально відповідальної особи. Обумовлюється чи ні нестача овочів розмірами природних втрат.

Завдання 2. Зробити висновок щодо якості динь ботанічного сорту Колгоспниця, які надійшли у тарі місткістю 100 кг масою 15 т. Аналізом якості середньої проби виявлено: плоди з легкими пошкодженнями від натиску становили 32 кг, розміром по діаметру до 10 см - 3 кг.

Визначити масу середньої проби і можливості реалізації динь.

ВАРІАНТ 13

Завдання 1. Для забезпечення картоплею населення Ватутінського району м. Києва закладено на зберігання в контейнери 10000 т картоплі такої якості: бульб кругло-овальної форми розміром 25-30 мм - 1,9%; уражених паршею понад 25% поверхні бульб - 2%; порізаних - 0,6%5 з прилиплою землею - 2%.

Визначити потрібну кількість контейнерів для зберігання всієї картоплі, якщо контейнери - марки К-450.

Завдання 2. Із партії білокачанної капусти сорту Амагер, яка прибула в мішках по 30 кг, для визначення якості відібрали 6 мішків. Під час аналізу качани з міцною кочеригою становили 10 кг, забруднені - 3 кг, масою 0,5 кг - 2 кг.

Зробити висновок щодо якості і використання капусти.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 8 | ВАРІАНТ 14

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.