Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 13

Завдання 1. На базу райспоживспілки надійшла партія крохма­лю картопляного у кількості 5 т. Крохмаль білого кольору, з чистими смаком і запахом, кислотність - 7°, кількість крапин на 1 дм - 300 шт., масова частка вологи - 25%.

Як здійснюють відбір середньої проби і яка її маса? Які показники слід враховувати у визначенні товарного сорту крохмалю? Визначити товарний сорт партії крохмалю, а також відповідність вимогам стандарту, можливість реалізації і зберігання. Якими нормативними документами Ви будете користуватися?

Завдання 2. До магазину надійшла вагова загорнута карамель «Золотий вулик» кількістю 120 ящ., масою нетто 10 кг кожний. Під час приймання були визначені органолептичні показники, які відпо­відали стандарту, масова частка вологи - 2,5%, редукуючих речовин - 19%.

Визначити вид карамелі, розмір середнього зразка. За якими органолептичними показниками здійснюють оцінку карамелі? Дати висновок щодо якості. Якими нормативними документами Ви будете користуватися?

ВАРІАНТ 14

Завдання 1. Від партії цукру-піску вагою 2 т, упакованого у мішки вагою 50 кг, відібрана для аналізу середня проба. Під час визначення якості цукру було встановлено: колір - білий з блиском, запах - без стороннього, масова частка вологи - 0,132%, цукрози на суху речовину - 99,76%, редукуючих речовин - 0,041%, кольоро­вість - 0,8 ум.од.

За іншими показниками цукор відповідає вимогам стандарту.

Визначити середню пробу для контролю показників цукру- піску. Дати висновки щодо якості товару. Встановити вид цукру- піску. Якими нормативними документами Ви будете користуватися?

Завдання 2. До магазину надійшла партія вагової, загорнутої карамелі «Землянична» кількістю 50 ящ., масою нетто 10 кг. Було встановлено, що карамель має масову частку вологи 3,5%, редуку­ючих речовин - 25%.

Визначити вид карамелі, розмір середнього зразка. За якими показниками здійснюють оцінку якості. Дати висновок щодо якості. Якими нормативними документами треба користуватися?


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 11 | ВАРІАНТ 15

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.