Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 3.

Завдання 1. На склад торгової фірми надійшла партія ікри зернистої осетрових риб пастеризована в металевих банках масою нетто 100 г. Перевіркою якості середнього зразка було виявлено, що маса нетто ікри в банці, що досліджувалася, 96 г, зерна - середнього розміру, незначно відрізняються кольором, ікра - волога з незначним виділенням рідини, зерна не повністю відділяються одне від одного, смак і запах - дещо гострі, масова частка солі - 4,1%. Зробити висновок щодо якості ікри, визначити її сорт та надати характеристику процесам, що впливають на зміну якості ікри риб під час товароруху.

Завдання 2. На визначення вмісту кухонної солі у партії оселедців тихоокеанських експертом лабораторії дослідження якості харчових продуктів на титрування витяжки з наважки 2,15 г витрачено 4,8 мл 0,1 н розчину азотнокислого срібла з поправкою до титру 0,994.

Чи відповідає вміст кухонної солі у м'ясі оселедця тихоокеансь­кого вимогам середньосолоної риби?

Які є можливі дефекти та причини їх виникнення під час реалізації та зберігання даної продукції?

ВАРІАНТ 4

Завдання 1. Провести товарну експертизу якості партії моро­женої риби, яка надійшла в роздрібне торговельне підприємство у картонних ящиках масою по 35 кг. Загальна кількість ящиків - ЗО, із них 8 - розмоклі, з поривами і пошкодженням блоку риби. Зазначити кількість упаковок, відібраних для дослідження якості, масу загальної і середньої проби. Вказати можливі причини зміни якості риби та надати характеристику процесам, що впливають на зміну якості мороженої риби під час товароруху.

Завдання 2. Порівняти показники якості середньосолоної риби одного виду, яка зберігалася в магазині протягом 10 діб при темпе­ратурі - 5°С:

у бочці, в тузлуці;

без тузлука, розфасована в поліетиленові пакети по 400-500 г.

Прийняти рішення щодо можливості реалізації і зберігання

товару. Надати характеристику процесам, що впливають на зміну якості копченої риби під час товароруху


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приймання, зберігання та оцінка якості риби і рибних продуктів на основі вирішення ситуаційних | ВАРІАНТ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.