МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 3-41-10.Дослідити на збіжність наступні числові ряди:
1. а) ; б) ; 2. а) ; б) ; 3. а) ; б) 4. а) ;б) ; 5. а) ; б) 6. а) ; б) ; 7. а) ; б) ; 8. а) ; б) 9. а) ; б) 10. а) ; б) ;
11-20.Дослідити на збіжність та абсолютну збіжність знакозмінні ряди:
11. а) ; б) . 12. а) ; б) . 13. а) ; б) . 14. а) ; б) . 15. а) ; б) . 16. а) ; б) . 17. а) ; б) . 18. а) ; б) . 19. а) ; б) . 20. а) ; б) . 21-30.Знайти область збіжності функціональних рядів:
31-40Представити інтеграли у вигляді рядів та обчислити їх з точністю a:
31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.
41-50. Знайти перші п’ять членів розкладу в ряди розв’язків диференціальних рівнянь, які задовольняють початковим умовам: 41. . 42. . 43. . 44. . 45. . 46. . 47. . 48. . 49. . 50. .
51-60. Змінити порядок інтегрування в двократних інтегралах. Області інтегрування зобразити на кресленні.
61-70. Обчислити об’єм тіла, обмеженого поверхнями (за допомогою подвійного інтегралу) 61. Циліндром та площинами . 62. Циліндром та площинами . 63. Параболоїдом та площинами (в першому октанті). 64. Циліндром та площинами . 65. Параболоїдом та конусом . 66.Площинами . 67. Параболоїдом , циліндром та площинами . 68. Циліндрами та площинами . 69. Циліндром та площинами . 70.Циліндром та площинами . 71. Знайти масу чверті кола , яка розташована в першій чверті, якщо лінійна щільність в кожній її точці дорівнює . 72. Знайти масу відрізка прямої, яка проходить через точки , якщо лінійна щільність в кожній точці цього відрізка обернено пропорційна довжині радіус-вектора цієї точки. 73. Знати масу кривої , якщо лінійна щільність в кожній її точці дорівнює сумі координат цієї точки. 74. Знати масу дуги кривої , якщо лінійна щільність в кожній точці цієї дуги пропорційна ординаті цієї точки. 75. Знайти масу однієї арки циклоїди , якщо лінійна щільність в кожній її точці дорівнює ординаті цієї точки. 76. Знайти масу кривої , лінійна щільність якої змінюється за законом . 77. Знайти масу кола , якщо лінійна щільність у кожній точці цього кола змінюється за законом . 78. Знайти масу дуги параболи , відсіченої параболою , якщо лінійна щільність в кожній точці дорівнює абсцисі цієї точки. 79. Знайти масу чверті еліпса , якщо лінійна щільність в кожній точці дорівнює ординаті цієї точки. 80. Знайти масу дуги кривої , якщо лінійна щільність в кожній точці цієї дуги дорівнює ординаті цієї точки.
Таблиця вибору варіанту для контрольних робіт № 1-4
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|