Тема 2. Сутність маркетингу і його сучасні концепції
2.1. Маркетинг: основні поняття та історичні етапи розвитку.
2.2. Концепції маркетингу та їх характеристика.
2.3. Принципи і функції маркетингу.
2.4. Цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства.
2.5. Системи і характеристики сучасного маркетингу.
Навчальні цілі:
· розглянути підходи до визначення сутності маркетингу;
· визначити історичні етапи розвитку маркетингу;
· охарактеризувати концепції маркетингу;
· обґрунтувати значення маркетингу;
· розглянути принципи і функції маркетингу;
· визначити цілі і завдання маркетингової діяльності;
· охарактеризувати системи сучасного маркетингу.
Маркетинг: основні поняття та історичні етапи
Читайте також: - T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
- V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
- VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
- VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
- VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
- Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
- Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
- Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
- Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
- Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
- Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми.
- Багатозначність слів у сучасній українській мові
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|