Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Сутність маркетингу і його сучасні концепції

 

2.1. Маркетинг: основні поняття та історичні етапи розвитку.

2.2. Концепції маркетингу та їх характеристика.

2.3. Принципи і функції маркетингу.

2.4. Цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства.

2.5. Системи і характеристики сучасного маркетингу.

 

Навчальні цілі:

 

· розглянути підходи до визначення сутності маркетингу;

· визначити історичні етапи розвитку маркетингу;

· охарактеризувати концепції маркетингу;

· обґрунтувати значення маркетингу;

· розглянути принципи і функції маркетингу;

· визначити цілі і завдання маркетингової діяльності;

· охарактеризувати системи сучасного маркетингу.

 

Маркетинг: основні поняття та історичні етапи


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  6. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  7. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  8. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  9. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  10. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  11. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми.
  12. Багатозначність слів у сучасній українській мові




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І використання маркетингу в умовах ринкових відносин | Розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.