Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання навантажень на пролітну будову моста

Проведемо розрахунок пролітної будови моста на чотири види вантаження:

а) власна вага конструкцій;

б) навантаження від автотранспортних засобів з двох смуг навантаження АК, розташованих симетрично щодо поперечного перерізу моста і натовпу на тротуарах. Край колії навантаження АК віддалений від краю проїзної частини на 0,25 м, відстань від осі смуги навантаження до краю проїзної частини 1,5 м, відстань між осями смуг навантаження 3 м. Візок знаходиться посередині прольоту;

в) навантаження від автотранспортних засобів з двох смуг навантаження АК, зрушених до краю їздового полотна (включаючи смуги безпеки). Край колій навантаження АК віддалений від краю їздового полотна (від краю бордюру) на 0,25 м. Відстань між осями смуг навантаження 3 м. Візок знаходиться посередині прольоту, навантаження на тротуари немає;

г) навантаження НК, вісь якого зрушена упоперек прольоту так, щоб край колії навантаження розташовувався на краю проїзної частини. Візок знаходиться посередині прольоту.

Для розрахунку балки пролітної будови по двох групах граничних станів необхідно обчислити зусилля від розрахункового і нормативного значень навантаження, тому кожне з вантажень буде задано в двох варіантах - з нормативними і розрахунковими значеннями інтенсивностей навантажень.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 258

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ознаки схеми (кількості мір вільності). | Навантаження від нестандартних транспортних засобів, що пропускаються в спеціальному режимі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.