Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI етап. Оформлення угоди (отримання замовлення).

VII етап. Перевірка результату (після продажні заходи).Це відповідальний і найбільш трудомісткий етап, тому що продавець повинен виконати всі умови підписаного контракту і зберегти ділові стосунки з покупцем на майбутнє. Особливу увагу на цьому етапі треба приділити після продажному сервісу.

 

 

Література: 7, 10, 16, 21, 22, 23, 37, 43, 49, 54

 

 

ТЕМА 8. РЕКЛАМА НА МІСЦІ ПРОДАЖУ

 

План

8.1. Реклама на місці продажу: сутність та зміст.

8.2. Рекламні засоби: класифікація, вибів та оцінка.

8.3. Вітрина як засіб реклами.

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. II етап. Емпіричне обслідування та експеримент.
  3. II. Практичний етап.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  6. III етап. Системний підхід
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Навчально-програмний етап.
  9. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  10. IV етап. Ситуаційний підхід
  11. IV. Оформлення екскурсії
  12. IV. Оформлення скарги




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Персональний продаж товарів: процес та дії торгового агента | Реклама на місці продажу: сутність та зміст

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.