Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обчисліть ризик травмування на підприємстві (в розрахунку за рік), якщо загальна кількість працюючих складає 200 чоловік, а за останні 2,5 роки травми одержали 2 чоловіки.


а) 0,04;

б) 40;

в) 0,01;

г) 0,025;

д) 0,004.


 

8.6. Порівняйте рівень ризику на підприємстві, обчислений у попередній задачі, з нормованим (прийнятним на сьогоднішній день) у світовій практиці:


а) 4·103 ;

б) 1·103 ;

в) 4·107 ;

г) 2,5·104 ;

д) 1,0·104 .


 

Які НС можна віднести до техногенних катастроф?

а) стихійні лиха (зсуви, повені, землетруси);

б) наявність у навколишньому середовищі шкідливих речовин понад ГДК;

в) аварії на енергетичних об'єктах, транспортних комунікаціях;

г) соціальні та національні конфлікти;

д) аварії на арсеналах, складах боєприпасів та інших об’єктах військового призначення з викидом уламків, реактивних та звичайних снарядів.

 

8.8. Залежно від територіального поширення, обсягів економічних збитків, кількості людей, які загинули, розрізняють рівні НС (відповідно до класифікатора НС):


а) національний;

б) загальнодержавний;

в) обласний;

г) регіональний;

д) об’єктовий;

е) районний;

ж) місцевий.


 

8.9. За характером походження причин виникнення розрізняють наступні класи НС (згідно з класифікатором):

а) НС антропогенного характеру;

б) НС техногенного характеру;

в) НС природного характеру;

г) НС криміногенного характеру;

д) НС соціально-політичного характеру;

е) НС військового характеру;

ж) НС екологічного характеру.

 

До якого класу НС слід віднести інфекційну захворюваність людей?


а) природні;

б) техногенні;

в) соціальні.


 

Які НС за масштабом слід віднести до регіональних?

а) наслідки аварії впливають на діяльність підприємства;

б) наслідки аварії впливають на життєдіяльність населеного пункту;

в) наслідки аварії впливають на життєдіяльність області;

г) наслідки аварії впливають на життєдіяльність держави.

 


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  4. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  5. III. Ризики виробничого травмування та професійних захворювань механізаторів, допоміжного персоналу та сторонніх осіб при експлуатації сільськогосподарської техніки
  6. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  7. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  11. Абсолютний фагоцитоз або елімінуюча здатність крові (ЕЗК) — це кількість фагоцитованих мікробних клітин лейкоцитами 1 мкл крові.
  12. Абстрактна (загальна) форма




Переглядів: 2894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття | Лекція № 9. Тема Управління силами та засобами ОГ під час НС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.