МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підходи до визначення конкурентоспроможності підприємстваФактори впливу на конкурентоспроможність підприємства Також конкурентоспроможність підприємства можна розглядати , як систему, яка складається з безупинно взаємодіючих факторів. Усю сукупність факторів, що впливають на підприємство та відповідно на його конкурентоспроможність можна розділити на 3 групи: 1- цілі, що ставить перед собою підприємство; 2- ресурси. Що є у розпорядженні підприємства; 3- фактори зовнішнього середовища прямого та непрямого впливу на підприємство.
Фактори конкурентоспроможності підприємства класифікуються за: - джерелом походження: зовнішні і внутрішні; - природою: науково-технічні, організаційно-економічні, соціально-психологічні, екологічні, політичні; - тривалість впливу: постійні, змінні, епізодичні; - характером впливу: цілеспрямовані і випадкові; - сприятливістю впливу: стимулюючі, стримуючі; - можливістю регулювання: регульовані, нерегульовані; - характером між факторного впливу: незалежні , взаємозалежні; - внутрішньою структурою: елементарні, комплексні.
Конкурентний статус підприємства – це позиція підприємства в конкурентній боротьбі, своєрідний визначник його положення на ринку.
Методичні підходи до оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства залежать від форм надання інформації і групуються таким чином: - економіко-математичні методики (параметричний або аналоговий метод; розрахунок конкурентоспроможності за нормою додаткової вартості); - графічні методи (побудова матриці конкурентного профілю, метод дослідження кривої досвіду, складання карти стратегічних груп та ін.); - описові методики (факторні моделі М.ПОРТЕРА, LOTS-моделі, GAPS-аналізу, PSMS-модель, модель взаємодії). - змішані моделі (дослідження на основі функціонально-вартісного аналізу; модель І.АНСОФА „продукт-ринок”. Переваги підприємства щодо конкурентів можуть бути оцінені за допомогою спеціального методу діагностування – SWOT-аналізу. Для цього необхідно структурувати параметри, за якими здійснюється аналіз . а саме: сильні і слабкі сторони підприємства, а також потенційні можливості і загрози.
Для оцінювання конкурентоспроможності підприємства доцільно використовувати концепцію бенчмаркінгу – методу,за яким порівнюються характеристики певного об’єкта і еталонного. Таке порівняння може відбуватись за параметрами: кількісними: - якість продукції; - рівень продуктивності праці; - обсяг продажу; - ринкова частка. якісними: - якість управління; - ділова репутація; - імідж. Такий аналіз необхідно проводити безперервно. Читайте також:
|
||||||||
|