МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Закріплення вивченого матеріалуМатематика № 98 Дата 27.01 Тема. Числа 11- 20. Лічба від 10 до 20. «Сусіди» числа. Порівняння чисел у межах 20. Збільшення і зменшення чисел другого десятка на 1. Розв’язування задач. Мета.Ознайомити учнів з утворенням і назвою, послідовністю чисел від 11 до 20; вправляти в табличному додаванні й відніманні в межах 10, розв'язуванні задач. Розвивати увагу, пам’ять,логічне мислення. Виховувати самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань Хід уроку I. Організація класу II. Актуалізація знань учнів 1.Усна лічба. Задача-вірш. Поховались кошенята: Двоє в хлів, а троє — в хату, Одне — під вербою, у порічках — двоє, Одне — на горищі, а одне — ще вище. Хто з вас першим зможе, діти, кошеняток полічити? 2 + 3+1 + 2+1 + 1 = 10 III. Вивчення нового матеріалу Робота з лічильним матеріалом — Викладіть 9 паличок. Додайте ще одну. — Скільки стало паличок? Складіть рівність. 9 + 1 = 10. — Зв'яжіть 10 паличок у пучок. 10 одиниць утворюють нову лічильну одиницю "десяток". Десять одиниць — це десяток. — Які предмети ми лічимо десятками? (Яйця, ґудзики.) — Скільки десятків паличок? —- Скільки десятків яєць вміщує цей лоток? (Вчитель демонструє лоток для яєць.) Висновок:Якщо предметів багато, їх зручно лічити десятками. —Візьміть 10 паличок. Це десяток. —Покладемо на десяток ще одну паличку. —Скільки стало паличок? (Десяток і один.) —Як називається число, яке йде за числом 10? (Одинадцять.) —Скільки десятків і скільки одиниць утворили число одинадцять? —Назвіть числа від 7 до 11, прилічуючи по одному. — Як утворити наступне число? (Покласти ще 1паличку.) —Скільки кружечків стало на десятку? —Скільки всього паличок? —Нове число — дванадцять (два на десятку.) —Скільки в числі 12 десятків і окремих одиниць? —Як утворити наступне число? —Яка назва цього числа? (У назві числа спочатку вказується кількість Опрацювання матеріалу в підручнику (с. 87). Лічба від 10 до 20.( передаємо м’ячик) Фізкультхвилинка IV. Закріплення вивченого матеріалу Робота з комп'ютером 1. Робота з таблицею — Яке число зображене за допомогою клітинок? Читайте також:
|
||||||||
|