Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6. Розробка стратегії маркетингу

Мета - навчити студента знати та розуміти:процес стратегічного маркетингового планування, моделі прийняття стратегічних рішень, види маркетингових, види маркетингових стратегій.

 

Лекція 16

План:

1.Сутність планування маркетингу.

2.Етапи маркетингового планування.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 17

План:

1.Моделі прийняття стратегічних рішень.

2.Матриці та стратегії реалізації маркетингових цілей.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Лекція 18

План:

1.Види маркетингових стратегій.

2.Маркетингові конкурентні стратегії.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Тема 7. Товарна політика

Мета - навчити студента знати та розуміти:цілі та структуру маркетингової товарної політики, складові якості товару, послідовність оцінювання конкурентноспроможності товару, сутність концепції життєвого циклу товару, етапи процесу розробки нових товарів, рішення які приймаються в системі управління товаром, товарні стратегії фірми.

 

Лекція 19

План:

1.Сутність товару з позиції маркетингу.

2.Структура і цілі маркетингової товарної політики.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. Адаптація організаційної структури до стратегії
  6. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  7. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  8. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  11. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи, оцінювання та вибір сегментів ринку | Сутність товару з позиції маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.