Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 10. Методичні засади кількісного аналізу ризику.

Мета: застосувати методи кількісного аналізу ризику у різних ситуаціях підприємницької діяльності

Джерела знань:

- конспект лекцій;

- література:[6, c. 300-320], [7, c. 156-172], [15, c.177-183], [17, c.167-194].

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Кількісний наліз ризику, статистичний метод, середня величина, середнє очікуване значення, дисперсія, середньоквадратичне відхилення, коефіцієнт варіації, експертна оцінка ризику, аналітичний метод оцінювання ризику, метод аналогій, аналіз чутливості, дерево рішень, декомпозиція.

б) відповіді на логічні питання

10.1 Як впливають чинники зовнішнього середовища підприємства на вибір методу оцінки економічного ризику?

10.2 У чому полягає «суб’єктивний фактор» вибору методу оцінки економічного ризику?

10.3 Чим обумовлено застосування певного методу оцінки ризику для підприємців?

10.4 У чому полягає сутність методу дерева рішень?

10.5 За яких умов доцільно використовувати метод експертних оцінок?

10.6 Сформулюйте основне завдання кількісної оцінки ризику.

2) вміти:

а) виконувати проблемні завдання

Завдання № 1

Проаналізуйте ситуації і визначте, який показник (показники) можуть слугувати мірою ризику, які методи використати підприємству для оцінки:

-прийом на роботу нового фахівця;

-пошук нового партнера на внутрішньому (зовнішньому) ринку;

-придбання ліцензії на випуск нової продукції;

-вихід на міжнародний ринок з продукцією підприємства.

 

Завдання № 2

Здійсність оцінку ризику без врахування імовірності у статистичних іграх.

 

2) вміти:

а) виконувати проблемні завдання

Задача №1

Для здійснення певного інвестиційного проекту фірмі необхідно зробити одноразові інвестиції в розмірі 100 тис. грошових одиниць. Ураховуючи зміни, які відбуваються на ринку, де діє фірма, можуть мати місце чотири варіанти ситуацій:

І — фірма може отримати прибуток на вкладений капітал у розмірі 40 %;

ІІ, ІІІ — прибуток дорівнюватиме 10 %;

IV — збитки в розмірі 20 % від вкладеного варіанта.

Шанси для реалізації кожного з варіантів однакові. Розрахувати ризикованість реалізації цього проекту (коефіцієнт ризику).

 

Задача №2

Розглядаються три проекти щодо інвестування: А, В, С. За прогнозами аналітиків, у майбутньому можливий один із трьох варіантів розвитку економіки (три стани економіки) з ймовірностями: р1 = 0,1 , р2 = 0,5 , р3 = 0,4 . Залежно від стану економіки можливі такі значення чистої теперішньої вартості (NPV) цих проектів (у тис. rрн):

Таблиця 10.1


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  8. Алгебра та початки аналізу
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  11. Аналіз ризику.
  12. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок додаткового прибутку | Характеризуючі фінансові показники інвестиційних проектів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.