Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегії зменшення політичного ризику

Джерело мінімізації ризику До інвестування / укладання контракту Після інвестування / укладання контракту
Внутрішні (самостійні) рішення та дії · мінімізація інвестицій · місцеві позики · створення спільних підприємств · франчайзинг · вертикальна інтеграція · мінімізація інвестицій та місецої власності · набуття статусу VIP (very important partner) · маркетингова інтеграція · збільшення ринкової “влади”
Зовнішні (зовнішня підтримка) · державне страхування · приватне страхування · гарантії сторони, що приймає · приватне страхування · міжнародні юридичні норми

 

 

У сучасному міжнародному бізнесі при вивченні політичного середовища відбувається зміщення наголосів з визначення полі­тичної нестабільності, яка на сьогодні формує невелику частину всіх ризиків, на дослідження та прогнозування урядової дискри­мінації.

Урядова дискримінація — це дії уряду сторони, що при­ймає, в умовах політичної стабільності, що обумовлюють виник­нення політичних ризиків для зарубіжних компаній. Причинами урядової дискримінації можуть бути як суто політичні чинники, так і необхідність захисту національних товаровиробників. Стра­тегією мінімізації політичних ризиків, що виникають унаслідок вжиття заходів з урядової дискримінації (ускладнені умови до­ступу на ринок, обумовленість створення спільних підприємств, цінові обмеження, податкова дискримінація тощо) є збільшення ринкової влади. Субстратегіями збільшення ринкової влади є: до­сягнення / збереження технологічного або управлінського лідер­ства порівняно з фірмами приймаючої країни; досягнення/ збе­реження суттєвої частки ринку в країні, що приймає. Урядовим дискримінаціям, як правило, піддаються філії ТНК, тому саме вони частіше застосовують стратегію збільшення ринкової влади.

Для оцінки політико-правового середовища в зарубіжних країнах, а також для класифікації можливих партнерів за ступе­нем політичної стабільності та ліберальності законодавчої бази Доцільно використовувати матричний підхід (рис. 3).

Збільшення ринкової «влади» (таrket power) — стратегія мінімі­зації політичних ризиків, що виникають унаслідок вжиття заходів уря­дової дискримінації приймаючою стороною (застосовується переважно філіями ТНК).

Політичний ризик у міжнародній економічній діяльності — мож­ливість, вірогідність завдання збитків або ускладнення діяльності вна­слідок економічних дій уряду іншої країни, зумовлених політичними цілями країни чи непередбаченими політичними обставинами (револю­ціями, страйками, війнами тощо).

 

Тема 3. Міжнародні маркетингові дослідження

 

1. Сутність та особливості міжнародних маркетингових дослід­жень;

2. Стадії процесу міжнародного маркетингового дослідження;

3. Типи міжнародних маркетингових досліджень;

4. Основні правила Міжнародного кодексу з практики марке­тингових та соціальних досліджень.

Метою вивчення теми є розуміння сутності, особливостей, стадій проведення та типів міжнародних маркетингових дослід­жень, а також основних правил Міжнародного кодексу з практи­ки маркетингових та соціальних досліджень з метою адекватного їх застосування в міжнародній маркетинговій діяльності.

 

1. Сутність та особливості міжнародних маркетингових дослід­жень.

 

Метою будь-якого міжнародного маркетингового дослідження є зменшення ризику від рішень щодо міжнародної активності фір­ми. Мінімізація ризику досягається на основі використання ви­сновків міжнародного маркетингового дослідження у прийнятті рішень. Під висновками міжнародного маркетингового дослід­ження розуміють систематизовану інформацію про стан і можли­ві варіанти розвитку об'єкту дослідження.

Для визначення якості та рівня забезпеченості інформацією для прийняття міжнародних маркетингових рішень використо­вуються такі критерії:

релевантність (змістова значимість, інфор­мація щодо лише конкретного об'єкта чи проблеми досліджен­ня); точність (недвозначність, можливість якісної диференціації);

надійність (гарантія правильності, відсутність синтаксичних та технічних помилок);

зрозумілість (відсутність семантичних по­милок, кодування однаковим набором знаків);

актуальність (своєчасність надання, швидкість отримання);

гнучкість (можли­вість охарактеризувати різні аспекти об'єкта дослідження); (пов­нота, достатність для прийняття управлінського рішення).

Проведення міжнародного маркетингового дослідження необ­хідно для прийняття рішень з таких питань:

- сегментація світово­го чи закордонного ринку, її необхідність, критерії та умови ус­пішної сегментації; вибір ринку, країни для розвитку міжнарод­ної діяльності;

- обґрунтування стратегії виходу на закордонний ринок (експортування, спільне підприємництвочи пряме інвес­тування);

- обгрунтування елементів міжнародного маркетингово­го комплексу (товарної та цінової стратегії, каналів розподілу, системи просування);

- розробка міжнародної маркетингової стра­тегії;

- створення міжнародного маркетингового плану.

Особливостями міжнародного маркетингового дослідження є:

велике поле дослідження (цікавити має все!),

технічні труднощі збирання інформації (цілковита відсутність інформації, ненадійна статистична інформація, обмеження на доступ до інформації, мовні бар'єри (переклад, діалекти)),

поведінка респондентів,

висока вар­тість досліджень,

особливо збирання первинної інформації, труд­нощі порівнянь і пояснень,

проблеми розробки рекомендацій.

 


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  6. Адаптація організаційної структури до стратегії
  7. АКТИВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО РУХУ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
  8. Алгоритм виявлення, оцінки та зменшення ризиків виникнення небезпечних ситуацій на виробництві ( СРС – «А»)
  9. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  10. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання




Переглядів: 1748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Політико-правове середовище | Стадії процесу міжнародного маркетингового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.