МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості уроку як форми навчанняПлан Під час навчання в школі Ви відвідали понад 1900 уроків географії. Чи запам’ятались якісь із них назавжди? Чим саме? Хто розробив теоретичні засади і практичні підходи до проведення уроку? 1. Особливості уроку як форми навчання. 2. Вимоги до уроку географії. 3. Типологія уроків і її практичне застосування. 4. Методичні особливості навчально-організаційних етапів уроку. 5. Види навчальної діяльності учнів на уроці. 6. Ознаки сучасного уроку географії. 7. Підготовка вчителя до уроку. 8. Критерії оцінки ефективності уроку географії. В сучасній школі застосовують різні форми навчально-пізнавальної діяльності учнів: уроки, семінари, консультації, факультативи, конференції, гуртки, екскурсії, а в експериментальному порядку - модулі. Але урок, класно-урочна система організації навчання, яка існує понад три століття, залишається найбільш поширеною формою навчання як у світі, так і в Україні. Урок як основна форма навчання географії в школах України має не таку вже й давню історію: в радянській частині України він був запроваджений у 30-их рр. ХХ ст., коли географія стала окремим шкільним предметом. З того часу розробляються і вдосконалюються організаційно-методичні особливості уроку географії. Урок(за Касьяненком М.Д.) – це цілісний, логічно завершений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну, планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку, спрямовану на розв’язання поставлених навчально-виховних і розвивальних завдань. Найхарактернішими ознаками уроку є: · постійний склад учнів; · безпосереднє керівництво вчителя; · регламентованість часом та включення до шкільного розкладу; · систематичне засвоєння учнями знань, умінь і навичок, досвіду творчої діяльності та соціальних відносин; · поєднання різноманітних методів і форм організації навчання; · наявність систематичного контролю навчальних досягнень. В дидактиці урок розглядається як цілісний, чітко структурований (поетапний) процес. Його макроструктуру утворюють дидактичні етапи уроку, які мають конкретний навчальний зміст і завдання, поєднання методів, які забезпечують реалізацію цих завдань, форми організації роботи та очікуваний результат. До таких усталених етапів уроку належать: · Організація класу до уроку; · Повідомлення теми, мети і завдань уроку, мотивація діяльності учнів; · Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок; · Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок; · Застосування засвоєних знань, умінь і навичок; · Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок; · Підсумок уроку. Мікроструктуру уроку складають сукупність методів і прийомів на кожному етапі уроку. На відміну від макроструктури – вона є дуже мобільною. Читайте також:
|
||||||||
|