Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






УПРАВЛІННЯ БЖД.

 

Будь-яка велика система, що зв’язана з діяльністю людей, буде ефективно функціонувати тільки в тому випадку, коли відбувається надійне управління нею.

Управляти БЖД означає свідомо, на основі даних контролю і оцінки БЖД прогнозувати можливі небезпеки, попереджувати їх, а у випадку проявлення – негайно реагувати на них.

Система управління БЖД будується на законодавчо-правовій основі і має декілька рівнів з чітким розмежуванням функцій між учасниками кожного рівня (малюнок). Функціонуюча на кожному рівні підсистема вирішує завдання з управління БЖД на підвідомчий території та на розміщених у її межах об’єктах.

Процес управління БЖД включає такі етапи:

1. Контроль стану БЖД на території чи об’єкті;

2. Інформацію органів управління та населення;

3. Аналіз інформації та прийняття управлінських рішень;

4. Реалізація прийнятих рішень;

5. Контроль ефективності проведених заходів.

При КМУ створено Національну Раду з питань безпечної ЖД населення. Вона розробляє та здійснює заходи щодо цілісної системи управління охороною життя і праці людей.

Реалізація функцій управління БЖД покладено на “Єдину державну систему запобіганні та реагування на НС техногенного і природного характеру”, Положення про яку затверджено КМУ у 1998р.

До складу цієї системи входять:

1. Центральні та місцеві органи виконавчої влади;

2. Виконавчі органи рад;

3. Державні підприємства і організації з підпорядкованими силами і засобами.

 

Організаційно єдина державна система будується за територіально-виробничим принципом на чотирьох рівнях:

1. Загальнодержавний;

2. Регіональний

3. Місцевий;

4. Об’єктовий.

 
 

 


Функціональна
Територіальна

- підсистеми

Рівні БЖД

               
 
Загальнодержавний
 
Регіональний
 
Місцевий
 
Об’єктовий

 


Територіальні підсистеми створюються в АР Крим, в областях та містах Київ і Севастополь в межах їх територій.

Функціональні підсистемистворюються міністерствами і центральними органами виконавчої влади для організації робіт з БЖД в межах своїх функцій.

Основним постійним органом управління на загальнодержавному рівні є Міністерство з питань НС і справам захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (МНС).

Структура і функції МНС буде розглянуто в дисципліні “ЦО” на 5 курсі.

 

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 1167

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАХИСТ СУСПІЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ. | ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.