МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І дослідження попиту на промислові товариТема 1.4. Сегментування ринку. Формування Сегментація ринку – це угруповання споживачів по визначених ознаках і розробка для кожної з груп окремих товарів і комплексів маркетингу. Стосовно до виробів промислового призначення сегментація товарного ринку може бути проведена за наступними ознаками: 1. Сегментація за географічною ознакою припускає розподіл світового товарного ринку на окремі географічні одиниці: зовнішній і внутрішній; регіональні ринки (європейський, африканський, азіатський, скандинавський і ін.); ринки окремих країн (японський, китайський і т.п.); внутрішні регіональні ринки (обласні, районні, ринки окремих економічних зон). Географічний принцип сегментації враховує і кліматичні особливості окремих регіонів світу. 2. Сегментація ринку за вагомістю споживачів припускає його поділ на сегменти, у яких здійснюються великі торговельні угоди (окремі галузі промисловості, державні замовлення, великі об’єднання і корпорації і т.д.), і на сегменти, в яких здійснюються дрібні або навіть одиничні покупки виробів. 3. Сегментація ринку за галузевим принципом припускає класифікацію споживачів по відношенню до визначеної галузі промисловості або народного господарства: машинобудування, транспорт, сільське господарство, електроенергетика і т.д. 4. Сегментація ринку за функціональним призначенням продукції ґрунтується на класифікації функцій конкретного виду товару. Кожна з функцій відповідає інтересу визначеної групи споживачів. 5. Сегментація ринку за напрямками використання виробу припускає його поділ в залежності від переважного споживання – на комплектацію продукції машинобудівних галузей, оснащення об’єктів капітального будівництва, ремонтно-експлуатаційні недоліки парку машин і устаткування на окремих підприємствах і в галузях промисловості й ін. Сегментація ринку проходить в два етапи: - Макросегментація; - Мікросегментація. При макросегментації реалізація стратегії сегментації ринку починається з розгляду місії компанії, яка описує її роль і перспективу розвитку. В рамках визначення місії компанія повинна визначити свій базовий ринок. При мікросегментації відбувається розподіл споживачів в рамках базового ринку. При сегментації промислового ринку використовують традиційні (рідко) принципи сегментації, але, найчастіше, використовують специфічні макро- і мікрозмінні сегментації. Макрозмінні – це змінні сегментації, засновані на найбільш загальних характеристиках організацій, ринок яких сегментується. Перелік найбільш важливих макрозмінних приводиться в таблиці 2. Читайте також:
|
||||||||
|