МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Функції дипломатичного представництва.Н.Е. 1.4. Дипломатичні та консульські представництва в міжнародному співробітництві в галузі туризму 1.Дипломатичні представництва 2. Консульські представництва
1. Дипломатичне представництво – це орган зовнішніх зносин держави, що знаходиться за її межами на території іншої держави, для здійснення дипломатичних зносин із нею. Існують два види дипломатичних представництв: посольства та місії. Посольства – це представництва першого, вищого класу. Тому більшість держав, у тому числі Україна, віддають перевагу обміну дипломатичними представництвами на рівні посольств. До посольств прирівнюються представництва Ватикану – нунціатури. Місії являють собою представництва другого класу. Представництва Святішого престолу представлені тут інтернунціатурами. Дипломатичні відносини встановлюються на підставі угоди між відповідними державами, у якій обговорюється рівень їхніх дипломатичних представництв. Звичайно він встановлюється на рівні посольств, оскільки із затвердженням у другій половині ХХ сторіччя принципу суверенної рівності держав, місії в даний час зустрічаються дуже рідко. Держава, що направляє посольство або місію в іншу державу, іменується державою, що акредитує, а держава, що приймає такі представництва на своїй території, - держава, що приймає, державою перебування. Главою посольства є посол, місії – посланник або повірений у справах, для Ватикана – інтернунцій. Віденська конвенція 1961 року «Про дипломатичні зносини» у статті 3 закріпила функції дипломатичного представництва відповідно до міжнародного права. До них належать: · Представницька функція, що полягає в представництві держави, яка акредитує, у державі перебування; · Захист у державі перебування інтересів держави, що акредитує, і її громадян у межах, що допускаються міжнародним правом; · Ведення переговорів з урядом держави перебування; · Інформаційна функція – з’ясовування всіма законними способами умов і подій у державі перебування і повідомлення про них уряду держави, що акредитує. · Функція заохочення дружніх відносин між державою, що акредитує, і державою перебування та розвиток їхніх взаємовідносин в галузі економіки, культури та науки.
Представницька функція полягає в тому, що дипломатичне представництво держави, що акредитує, представляє її в державі перебування в повному обсязі, тобто вона вправі цілком представляти її політичні, економічні, соціальні, культурні й інші інтереси. Ця функція заснована на суверенній владі держави – суб’єкта міжнародного права, що має об’єктивне право на представництво (право посольства). Представницька функція дипломатичного представництва в теоретичному аспекті починається з моменту оголошення про заснування дипломатичного представництва і його відкриття, а на практиці, звичайно, - із моменту вручення главою дипломатичного представництва вірчих грамот. Функція дипломатичного захисту полягає в тому , що дипломатичне представництво за кордоном представляє і захищає не тільки інтереси держави, що акредитує, але і здійснює подібні заходи стосовно фізичних та юридичних осіб, тобто суб’єктів, які знаходяться в правовому зв’язку з державою, що акредитує. У міжнародному праві на основі практики вироблені критерії правомірності дипломатичного захисту : ü Функція дипломатичного захисту надається тільки дипломатичним представництвом; ü Дипломатичний захист поширюються в основному тільки на громадян держави, що акредитує; ü Ця функція починає діяти не відразу після вчинення особою правопорушення, а тільки після того, як посольством вичерпані всі законні засоби, що передбачені рамками законодавства державами перебування; ü Дипломатичний захист не надається іноземним громадянам, громадянам країни перебування або апатридам (функція дипломатичного захисту не збігається з правом дипломатичного притулку).
Функція ведення переговорів з урядом країни перебування є основною процесуальною функцією, що вказує на засіб здійснення дипломатичних повноважень. У широкому значенні ця функція розуміється як спілкування дипломатичного представника з владою країни перебування. У вузькому – це переговори з питань укладання міжнародного договору або інших угод. Інформаційна функція полягає в тому, що дипломатичне представництво має право всіма легальними, припустимими засобами (у рамках законодавства країни перебування) здійснювати збір інформації і передавати її уряду своєї країни. Посольство забов’язане надавати інформаційні послуги суб’єктам, що знаходяться на території країни перебування. Читайте також:
|
||||||||
|