МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність зростання та його забезпечення на кожному етапі життєвого циклу підприємстваТема 3: забезпечення зростання підприємства як складова стратегічної програми управління потенціалом підприємства Тема 2 :Стратегічна програма управління потенціалом підприємства Використання візії у діяльності підприємства Закріплення візії у підприємстві Сформульована візія повинна якомога швидше доводитись до відома працівників і бути для них мотивацією. Альтернативи закріплення візії на п-ві: · Шлях особистої комунікації ( збори, відео та аудіозв’язок); · Неособиста комунікація – є не менш дієвою( розсилка електронних листів, паперових листів; обговорення у відділах відеороликів, розміщення на інтернет – сторінках)
Сформульована візія матиме лише тоді вплив на діяльність , коли буде присутня в плануванні операційної діяльності, в планах керівників та працівників. Візія повинна: v Враховуватись при плануванні; v Система стимулювання персоналу, а також система переміщення працівників на вищі посади повинна відповідати візії; v Візія повинна бути присутня у зовнішній комунікації підприємства з партнерами та клієнтами. Візія має свій життєвий цикл ; не формується 1 раз і назавжди , а переглядається внаслідок певних обставин . Індикатори для перегляду візії: ü Внутрішні : мета вже досягнута або надвисока, недосяжна; ü Зовнішні : зміна конкурентної ситуації , структурні зміни в галузі , нові відкриття та епохальні іннвовації, зміна вимог споживачів) Тоді або її уточняють або формують заново ( це займає до 3-ох років – повне формулювання та затвердження).
Сформована візія допомагає підприємству мобілізувати потенціал. Для того, щоб його ідентифікувати і зробити можливим до використання рекомендують сформувати свою стратегічну програму, яка складається із таких складових: Ø Забезпечення зростання підприємства; Ø Забезпечення операційної досконалості; Ø Забезпечення оптимальної структури капіталу і майна підприємства; Ø Забезпечення динамічної , придатної до умов ринкового середовища організаційної структури управ потенціалом п-ва.
Зростанням – комбінування високих приростів і порівняння високої прибутковості. В тривалій перспективі, в кращій ситуації щодо ринку опиняться ті,що за зростанням обсягу реалізації домінує над зростанням прибутковості. П-во повинно домагатися зростання на кожному етапі ЖЦ. Виділ такі 3 етапи ЖЦ: 1) захоплення ринку – зростання досягається шляхом швидкого нарощення клієнтів. 2) закріплення на ринку (консолідація) – зростання уповільнюється, П-во не може зростати за рахунок власних сил, воно забезпечується за рахунок злиття з іншими п-вами чи через інші форми. 3) вимирання (реструктуризація) – п-во має 2 варіанти: закриття підрозділів,звільнення персоналу; реструктуризація п-ва і виходи в нові напрямки. П-во отримує ряд переваг: зберігає репутацію, немає судових тяганин через порушення колективних договорів, перед прац. ставляться нові завдання,покращується внутрішній клімат. Читайте також:
|
||||||||
|