МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Семінарське заняття № 2.План Семінарське заняття № 1 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 МОДУЛЬ 2 Україна наприкінці XX – на початку XXI ст. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 6 Українська РСР другій половині 40-х – першій половині 80-х років XX ст. Самостійна робота до теми 9. Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.). Самостійна робота до теми 8. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5 Порівняльна характеристика “воєнного комунізму” та нової економічної політики Україна в 20-30-ті роки XX ст. Самостійна робота до теми 7. Україна на зламі епох (1914-1920 рр.). Самостійна робота до теми 6. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 МОДУЛЬ 2
● Західна Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.). (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема навчального посібника: Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. - К., 2000. – С. 210-265). ● Хрущовські реформи і ставлення до них українського суспільства. (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема статті: Кульчицький С.В. Спроби реформ (1956-1964) // Український історичний журнал. – 1998. – № 2-4. Самостійна робота до теми 10.
● Українська РСР в період перебудови (1985-1991 рр.). (Складіть конспект з використанням рекомендованої навчальної літератури). ● Миколаївщина в роки незалежності. (Складіть конспект з використанням навчального посібника: Шкварець В.П., Шаповалова І.О. В роки незалежності (1991-2007 роки) // Миколаївщина в новітній історії. 70-річчю утворення Миколаївської області присвячується: Навч. посіб. – Миколаїв: Вид-во ПП Шамрай, 2007. – С. 188-225).
Україна на зламі епох (1914-1920 рр.) 1. Україна в Першій світовій війні. 2. Українська національно-демократична революція: доба Центральної Ради. 3. Українська держава гетьмана П.Скоропадського. 4. Директорія УНР. 5. Західноукраїнська Народна Республіка. 6. Політика радянської влади в Україні. Селянський повстанський рух (Н.Махно, М.Григор’єв, Д.Терпило (Зелений). 7. Причини поразки та підсумки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр. Питання для обговорення: 1. Порівняйте плани військово-політичних блоків – Антанти і Четверного союзу щодо українських земель. 2. Проаналізуйте особливості українського національно-визвольного руху в роки Першої світової війни. 3. Поясніть, як відбулося створення легіону Українських січових стрільців. Яке місце в історичному розвитку України займає це військове формування? 4. Проаналізуйте передумови, характер, рушійні сили української національно-демократичної революції 1917-1920 рр. 5. Чому в перших Універсалах Центральної Ради відстоювалася національно-територіальна автономія і лише у четвертому проголошувалася політична самостійність? 6. Що змусило Центральну Раду піти на переговори з країнами Четверного союзу? 7. Проаналізуйте здобутки та прорахунки Центральної Ради в державотворчому процесі та соціальній політиці (березень 1917 –квітень 1918 рр.). 8. З’ясуйте причини поразки Центральної Ради. Чому вона була ліквідована німецько-австрійським окупаційним режимом? 9. Схарактеризуйте складові політики “воєнного комунізму” в Україні. 10. Яким шляхом було встановлено гетьманську владу в Україні у квітні 1918 р.? У чому, на Вашу думку, проявилася слабкість Гетьманату? 11. Визначте зміст політичного курсу Директорії. Назвіть причини її поразки. 12. У чому принципова відмінність владних режимів Директорії та радянської влади в Україні? 13. Схарактеризуйте історичні обставини, за яких було проголошено Західноукраїнську Народну Республіку. Дайте власну оцінку Акту злуки УНР і ЗУНР 22 січня 1919 р. Назвіть причини падіння ЗУНР. 14. Як Ви вважаєте, Варшавський договір – це оптимальний крок чи помилка С.Петлюри? 15. Проаналізуйте причини поразки та уроки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр. Література: 1. БоровикМ.А. Анархістський рух в Україні (1917-1921 рр.) // УІЖ.–1999. – № 1. 2. Васюта І.К. Національно-визвольний рух у Західній Україні (1918-1939) // УІЖ. – 2001. – № 5. – С. 22-42. 3. Верстюк В.Ф. Роль і місце Центральної Ради в модерній історії України // УІЖ. – 1997. – № 5. 4. Волковинський В. Нестор Махно. Легенди і реальність. – К., 1994. 5. Горак В.С. Зліт і падіння Директорії // УІЖ. – 1995. – № 4. 6. Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. – К., 2000. 7. До 140-річчя від дня народження М.С.Грушевського: Студії // УІЖ. – 2006. – № 5. – С. 4-110. 8. До 90-річчя початку революційних подій 1917 р. : Студії // УІЖ. – 2007. – № 2. – C. 4-77. 9. До 90-річчя утворення УНР: Студії // УІЖ. – 2008. – № 1. – С. 4-87. 10. До 90-річчя гетьманату Павла Скоропадського: Студії // УІЖ. – 2008. – № 4. – С. 5-121. 11. Дорошенко-Товмацький Б. Симон Петлюра: Життя і діяльність. – К., 2005. 12. КарпенкоО.Ю. Листопадова 1918 р. національно-демократична революція на західноукраїнських землях // УІЖ. – 1993. – № 1. 13. Ковальчук М. На чолі січових стрільців // Пам’ять століть. – 2001. – № 4. 14. Кондратюк В.О., Буравченкова С.Б. Українська революція: здобутки і втрати в державотворчих змаганнях (1917-1920 рр.): Навч. посіб. – К., 1997. 15. Котляр Ю.В. Селянські формування державного типу: Висунська і Баштанська республіки // Миколаївщина: літопис історичних подій / Під заг. ред. проф. М.М.Шитюка. – Миколаїв, 2002. – С. 258-269. 16. Кульчицький С. Комунізм в Україні: перше десятиріччя (1919-1928). – К., 1996. 17. Кульчицький С.В. Володимир Винниченко: світоглядна еволюція // УІЖ. – 2005. – № 4. – 47-69. 18. Лавров Ю.П. Початок діяльності Союзу Визволення України // УІЖ. – 1998. – № 4-5. 19. Литвин М., Науменко К. Історія ЗУНР. – Львів, 1995. 20. Марчук В.В. Греко-католицька церква у 1914-1923 рр. // УІЖ. – 2000. – № 6. 21. Павленко Ю., Храмов Ю. Українська державність у 1917-1919 рр. – К., 1995. 22. Реєнт О. Українська революція. – К., 1996. 23. Реєнт О., Сердюк О. Перша світова війна і Україна. – К., 2004. 24. Реєнт О.П., Коляда І.А. Україна між двома світовими війнами (1914-1939). Події. Люди. Документи: Нариси історії: Навч. посіб. – К.: Школа, 2004. 25. Рубльов О. Західноукраїнська інтелігенція у загальнонаціональних політичних та культурних процесах (1914-1934). – К., 2004. 26. Сергійчук В. Симон Петлюра і єврейство. – Вид. 2-ге, доп. – К., 2006. 27. Солдатенко В Ф. Українська революція. Історичний нарис: Монографія. – К., 1999. 28. Турченко Г.Ф.Південна Україна на зламі епох (1914-1922 рр.). – Запоріжжя, 2005. 29. Турченко Ф.Г., Турченко Г.Ф. Південна Україна: модернізація, світова війна, революція (кінець ХIХ ст. – 1921 р.): Історичні нариси. – К., 2003. 30. Україна: політична історія. XX – початок XXI ст. – К.: Парламентське вид-во, 2007. 31. Шкварець В.П. Українська національно-демократична революція і боротьба за незалежність на Миколаївщині 1917-1921: Навч. посіб. – Миколаїв, 2007. 32. Янковська О.В. Культурне життя в Україні у період національно-демократичної революції (1917-1920 рр.) // УІЖ. – 2005. – № 2. – С. 105-117. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|