МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мета заняттяСклад заняття Забезпечення заняття 1. Наочні посібники: Стенд «Система комп'ютерної графіки AutoCAD» 2. Роздатковий матеріал: карти меню властивостей об'єкта, текстового та розмірного стилю 1. Технічні засоби навчання: мультимедійний проектор 2. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137 3. 5.Література Основна: Баженов В.А, Криксунов Е.З., Перельмутер А.В., Шишов О.В. Інформатика. Інформаційні технології в будівництві. Системи автоматизованого проектування.: Підручник для студ. вищих навч. закл. – К.: Каравела, 2004. – 360 сISBN 966-96331-2-5 Додаткова: Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с.
Учбово-методична карта (план) заняття Тема заняття: Методи навігації у кресленні. Отримання інформації з креслення. Друк креслення. Вид заняття:Лекція № 5. Учбова:Надати інформацію про проекції та види в системі AutoCAD, команди PAN та ZOOM, пояснити призначення функції AerialView та іменові види. Пояснити відмінність тих видових екранів, що не накладаються. Ознайомити з системою координат користувача, ізометричними проекціями, як дізнатись інформацію про креслення в цілому та інформацію про об'єкти. Пояснити і показати призначення блоків та керування блоками. Виховна: Виховувати професійну трудову компетентність студентів, здатність самостійно організовувати та проводити виконання різних видів діяльності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|