Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи отримання інформації при управлінні працездатністю автомобілів

Процес ефективного управління працездатністю автомобілів базується на безперервній, повній і достовірній інформації про навколишнє оточення і внутрішні зміни в системі підтримки працездатності, що поступає в органи управління відповідно до певного рівня ієрархії ухвалення рішень. Достатня якість інформації забезпечується під час вступу її у відповідний орган управління з повнотою, точністю і достовірністю, що дозволяє ухвалювати обгрунтовані рішення.

При ухваленні рішень по обслуговуванню і ремонту автомобілів використовують два види інформації: імовірнісну (статистичну), таку, що характеризує стан сукупності об'єктів (автомобілів, агрегатів, деталей) і що дає уявлення про середні значення показників, і індивідуальну (діагностичну), таку, що характеризує стан або показателі роботи конкретного об'єкту - автомобіля в цілому, агрегату, деталі.

Статистична і діагностична інформації доповнюють один одного в процесі ухвалення рішення.

Індивідуальну (діагностичну) інформацію можна одержати за звітними даними для конкретного автомобіля (агрегату) або шляхом безпосереднього вимірювання параметрів технічного стану даного автомобіля. Використовується вона для оперативного уточнення і коректування рішення, що управляє, стосовно даного об'єкту.

На автомобільному транспорті загального користування статистична інформація збирається і аналізується за нормованими показниками, приведеними в керівних документах.

При ухваленні рішень по оперативному управлінню виробничими процесами ТО і ПР автомобілів використовується індивідуальна інформація.

У інженерно-технічній службі (ІТС) автомобільного транспорту при оперативному управлінні як первинні використовуються наступні основні документи: «Шляховий лист», «Облікова картка автомобіля», «Листок обліку ТО і ремонту», «План-звіт ТО», «Вимога на запасні частини».

Для ухвалення персоналом ІТС автомобільного транспорту ефективних рішень по оперативному управлінню виробничими процесами виникає необхідність у використанні достовірної інформації про технічний стан кожного окремо взятого автомобіля. Основними джерелами цієї інформації на автомобільному транспорті є технічний контроль, що включає огляд, і інструментальне діагностування.

Відповідно до прийнятої термінології під технічним контролем у сфері виробництва розуміється перевірка відповідності продукції встановленим технічним вимогам.

На автомобільному транспорті використовується технічне діагностування - процес визначення технічного стану автомобіля, його агрегатів і вузлів без розбирання і прогнозування справної роботи в майбутньому. Діагностування завершується видачею висновку про необхідність проведенія практичної частини операцій ТО або ремонту.

Найважливіша вимога до діагностування - можливість оцінки стану об'єкту без його розбирання.

Використання інструментальних методів контролю дозволяє підвищити повноту і якість виконання операцій ТО і ремонту при певному зниженні вимог до кваліфікації персоналу.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Автопідприємства вантажних автомобілів
  3. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  4. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  7. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  8. Адміністративні методи управління
  9. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  12. Аерометоди




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні нормативи ТО і ремонту автомобілів і їх коректування | Методи і процес діагностування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.