МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи отримання інформації при управлінні працездатністю автомобілівПроцес ефективного управління працездатністю автомобілів базується на безперервній, повній і достовірній інформації про навколишнє оточення і внутрішні зміни в системі підтримки працездатності, що поступає в органи управління відповідно до певного рівня ієрархії ухвалення рішень. Достатня якість інформації забезпечується під час вступу її у відповідний орган управління з повнотою, точністю і достовірністю, що дозволяє ухвалювати обгрунтовані рішення. При ухваленні рішень по обслуговуванню і ремонту автомобілів використовують два види інформації: імовірнісну (статистичну), таку, що характеризує стан сукупності об'єктів (автомобілів, агрегатів, деталей) і що дає уявлення про середні значення показників, і індивідуальну (діагностичну), таку, що характеризує стан або показателі роботи конкретного об'єкту - автомобіля в цілому, агрегату, деталі. Статистична і діагностична інформації доповнюють один одного в процесі ухвалення рішення. Індивідуальну (діагностичну) інформацію можна одержати за звітними даними для конкретного автомобіля (агрегату) або шляхом безпосереднього вимірювання параметрів технічного стану даного автомобіля. Використовується вона для оперативного уточнення і коректування рішення, що управляє, стосовно даного об'єкту. На автомобільному транспорті загального користування статистична інформація збирається і аналізується за нормованими показниками, приведеними в керівних документах. При ухваленні рішень по оперативному управлінню виробничими процесами ТО і ПР автомобілів використовується індивідуальна інформація. У інженерно-технічній службі (ІТС) автомобільного транспорту при оперативному управлінні як первинні використовуються наступні основні документи: «Шляховий лист», «Облікова картка автомобіля», «Листок обліку ТО і ремонту», «План-звіт ТО», «Вимога на запасні частини». Для ухвалення персоналом ІТС автомобільного транспорту ефективних рішень по оперативному управлінню виробничими процесами виникає необхідність у використанні достовірної інформації про технічний стан кожного окремо взятого автомобіля. Основними джерелами цієї інформації на автомобільному транспорті є технічний контроль, що включає огляд, і інструментальне діагностування. Відповідно до прийнятої термінології під технічним контролем у сфері виробництва розуміється перевірка відповідності продукції встановленим технічним вимогам. На автомобільному транспорті використовується технічне діагностування - процес визначення технічного стану автомобіля, його агрегатів і вузлів без розбирання і прогнозування справної роботи в майбутньому. Діагностування завершується видачею висновку про необхідність проведенія практичної частини операцій ТО або ремонту. Найважливіша вимога до діагностування - можливість оцінки стану об'єкту без його розбирання. Використання інструментальних методів контролю дозволяє підвищити повноту і якість виконання операцій ТО і ремонту при певному зниженні вимог до кваліфікації персоналу. Читайте також:
|
||||||||
|