Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод надбавок

Методи ціноутворення

Особливості моніторингу цін конкурентів

Основні показники, необхідні для контролю цін конкурентів:

– динаміка обсягу продажу в натуральних і вартісних вимірниках для порівняння з попереднім роком і з різними сегментами ринку та каналами розподілу;

– зміни цін конкурентів за різними групами товарів;

– обсяг продажу за зниженими цінами, визначений як відсоток від продажу за повними цінами;

– категорія споживачів, що виграють від зниження цін;

– динаміка витрат на маркетингові дослідження загалом і за конкретними товарами;

– думка покупців відносно товарів;

– незадоволення запропонованою ціною як з боку споживачів, так і з боку торговельного персоналу;

– зміни позиції споживачів щодо підприємства-конкурента і його цін;

– кількість втрачених споживачів порівняно з попереднім періодом.

Головним результатом аналізу інформації про ціни, що отримується з різних джерел, повинно бути скорочення кількості непередбачених ситуацій у сфері цінової політики конкурентів та мінімізація власних витрат.

 


При засосуванні методу надбавок використовують одну з наведених нижче формул:

 

,

 

де Ц – ціна продукції, грн; S – собівартість продукції, грн; НS – надбавка до собівартості, %.

 

,

де НS – надбавка до ціни продажу, %.

 

Приклад 1:

В поточному році промислове підприємство запустило нову технологічну лінію з виробництва продукції. Плановий випуск нової продукції повинен скласти N = 50 000 шт/рік. Змінні витрати на одиницю продукції Ззм = 12 у.о. Умовно-постійні витрати на весь випуск продукції плануються на рівні Зпост = 320 000 грн/рік.

Необхідно визначити ціну на нову продукцію методом надбавок у розмірі:

1) 20 % від собівартості товару;

2) 20 % від ціни продажу.

 

Розв’язання:

S = 18,4

1)

 

2)

 

2 Метод цільового прибутку (метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал)

При застосуванні цього методу застосовують таку формулу:

 

,

 

де Нпр – запланована норма прибутку на інвестований капітал, %; Кинв – величина інвестованого капіталу, грн.; Nпл – запланований обсяг виробництва продукції, шт.

Приклад 2:

Вихідні дані прикладу 1. Крім того відомо, що сума інвестицій склала Кинв = 1,5 млн. у.о. Підприємство планує отримати 20 % з інвестованого капіталу щорічно. Визначити ціну за методом цільового прибутку.

Розв’язання:


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 1375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація витрат промислового підприємства | Метод максимізації поточного прибутку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.