Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчальний елемент 1.3.

 

1. Дайте загальну характеристику соціальним небезпекам.

2. Охарактеризуйте види соціальних небезпек.

3. Дайте загальну характеристику біологічним небезпекам.

4. Дайте характеристику патогенним мікроорганізмам.

5. Як протидіяти патогенним мікроорганізмам?

6. Охарактеризуйте патогенну дію грибів на організм людини.

7. Охарактеризуйте небезпечну дію рослин (чилібуха, беладона, тютюн, конопля, мак, інші).

8. Дайте загальну характеристику екологічним небезпекам.

9. Назвіть джерела екологічних небезпек. Що таке ксенобіотики?

10. Охарактеризуйте токсичну дію важких металів на організм людини (ртуть, свинець, кадмій, кобальт, інші).

11. Охарактеризуйте небезпечну дію пестицидів.

12. В чому полягає особливість дії групи діоксинів на організм людини?

13. Дайте характеристику забруднення біосфери сполуками сірки, фосфору, азоту, фреону.

 

 

Навчальний елемент 1.4.

 

1. Дайте загальну характеристику техногенним небезпекам. Чим техногенні небезпеки відрізняються від антропогенних?

2. Дайте характеристику механічним коливанням (вібрація, шум, інфразвук, ультразвук).

3. Охарактеризуйте дію електромагнітного струму на організм людини. Що таке електротравми, електричні удари?

4. Які фактори визначають небезпеку ураження струмом?

5. назвіть критерії безпеки електричного струму, та основні причини ураження.

6. Які способи і засоби захисту від дії електричного струму Вам відомі?

7. В чому проявляється небезпека, що виникає внаслідок дії статичної електричної енергії?

8. В чому полягає небезпека, що виникає внаслідок дії електромагнітного поля?

9. Які фактрори ризику при роботі з комп'ютером Вам відомі?

10. Назвіть методи і засоби захисту від впливу електромагнітного поля.

11. В чому проявляється небезпека, що виникає внаслідок дії лазерного випромінювання?

12. Як класифікуються лазери за ступенем небезпеки? Як обмежити поширення прямого лазерного випромінювання?

13. В чому проявляється небезпека, що виникає внаслідок дії іонізуючого випромінювання?

14. Охарактеризуйте біологічну дію іонізуючих випромінювань. Що є джерелом випромінювання?


МОдуль – 2.


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. БАГАТОПОЛЮСНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ
  8. Базові елементи управління проектом
  9. Біоелементи.
  10. Будова атомів хімічних елементів.
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Будова нагрівальних елементів




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальний елемент 1.1. | БЖД у надзвичайних ситуаціях.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.