МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи організації міжнародної торгівліВ міжнародній економіці існують два методи міжнародної торгівлі: 1.Прямий метод - встановлення прямих зв'язків між виробниками і хінцевими споживачами на основі договору купівлі-продажу. 2. Непрямий метод - купівля і продаж товарів через укладання спеціального договору з торговими посередниками. Прямий метод використовується у торгівлі: товарами промислового призначення; наукомісткими товарами; дорогими товарами; сировиною, запчастинами, комплектуючими. Переваги ПРЯМОГО методу: 1. Дозволяє зменшити ціну реалізації. 2. Забезпечує виробнику безпосередній контакт з ринком збуту і швидку реакцію на зміну попиту чи кон'юнктури. 3. Враховує специфічне бажання покупця при виробництві товарів. 4. При торгівлі товарами промислового призначення забезпечує виробникові безпосередній контакт з ринком збуту, а покупцеві - постійне джерело поставки. 5. При реалізації наукомістких товарів забезпечує максимально можливий обсяг прибутку. Недоліки прямого методу: 1. Виробник змушений витрачати досить великі кошти на організацію власної збутової мережі та вивчення ринку. 2. Якщо затрати перевищують додаткові прибутки з приводу прискорення капіталообороту - даний метод недоцільний.. Прямий метод використовується найчастіше, оскільки зростає питома вага наукоємних товарів, високотехнологічних обладнання та скорочується строк ринкової новизни. Непрямий метод використовується у таких випадках: ♦ при реалізації товарів дрібних та середніх фірм - виробників; ♦ при реалізації товарів широкого вжитку, масового та крупно серійного виробництва; ♦ при роботі на важкодоступних ринках; ♦ на ринках з малою ємністю попиту, на ринках, які монополізовані одним або декількома фірмами - посередниками, на закритих ринках (на ринках монополізованих державою, або в країнах, уряди яких по відношенню до країни - виробника застосовують пряму заборону або обмежують ввезення товарів). Переваги непрямого методу: 1. звільняє виробника від проблем, пов'язаних з дослідженням ринків та із збутом власних товарів; 2. не вимагає від виробника додаткових інвестицій (на маркетинг, збутову мережу, "після продажну" роботу з клієнтами, тощо); 3. торгівельний посередник, як правило, краще знає умови збуту та роботи на ринку, має стійкі ділові зв'язки, що сприяє швидкій реалізації товарів за максимально можливих у конкретному випадку цін; 4. торгівельні посередники беруть на себе забезпечення реклами, організацію виставок та презентацій, в деяких випадках –і транспортування товарів. Недоліки непрямого методу: 1. збільшується ціна реалізації; 2. успіх збуту безпосередньо залежить від добросовісності посередника; 3. виробник позбавлений безпосереднього зв'язку з ринком збуту та отримує із запізненням а часом і викривлену інформацію про стан можливих доходів.
Читайте також:
|
||||||||
|