Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок гальмівного механізму

Вибираючи та обгрунтовуючи конструкцію гальмового механізму, слід виходити з умови створення необхідного моменту тертя при мінімальних габаритних розмірах і масі, відсутності самозаклинювання, стабільності ефективної дії, високої надійності, простоти обслуговування та ремонту.

Граничні значення моменту тертя гальмового механізму Мтр повинні відповідати значенню гальмового моменту на колесі автомобіля Мt, тобто Мтр = Мt.

Граничне значення Мt визначається умовами взаємодії колеса з полотном дороги:

Мt = jрозрZt rд.

де jрозр - розрахункове значення коефіцієнта зчеплення.

,

де Kt = Рt1t2 - коефіцієнт розподілу гальмових сил Рt1 та Рt2 між колесами відповідно передньої та задньої осей;

а, b, hg - координати центра мас.

Приймають Kt = 1,3...1,6 для легкових і тих вантажних автомобілів, у яких а»b; Kt = 0,8...1,0 для автомобілів при a>b (числові значення величин a, b, hg визначені при виконанні тягового розрахунку).

Zt - вертикальна реакція полотна дороги.

Вертикальні опорні реакції на колеса передньої Zt1 і задньої Zt2 осей автомобіля:

, ,

де Ga - сила тяжіння від повної маси автомобіля, Н;

Ма - повна маса автомобіля, кг;

g - прискорення сили тяжіння, м/с²;

L - база автомобіля, м.

У разі гальмування стоянковим гальмом лише задніх коліс автомобіля гальмовий момент

де a » 9,1° (ухил 16%) - кут ухилу дороги, якій повинен бути загальмований автомобіль.

Момент тертя Мтр, який необхідно створити в гальмовому механізмі, визначають залежно від типу і схеми гальмового механізму (табл. 26).

 

Таблиця 26. Схеми гальмових механізмів та розрахункові формули для визначення моментів тертя

Схема механізму Розрахункова формула
 
 
 
   

Р1, Р2, Р - приводні сили;

Rб - робочий радіус гальмового барабана (визначають з можливості розміщення барабана всередині обода колеса);

a, b, h - геометричні розміри гальмового барабана (а»b» 0,8Rб);

m=0,30...0,35 - коефіцієнт тертя;

b1, b2 - кути охоплення накладок гальмових колодок (b = 80...140°);

rср - середній радіус гальмової колодки дискового гальмового механізму.

Прийнявши значення гальмового моменту Мt на колесі автомобіля та вираз для моменту тертя Мтр, який має бути створений у гальмовому механізмі, визначають силу Р, що є вихідною величиною для розрахунку гальмового привода.

У проекті слід розглянути пристрої, які забезпечують регулювання зазору між фрикційною накладкою та внутрішньою поверхнею гальмового барабана. Якщо обраний пристрій не забезпечує автоматичне регулювання зазору, слід вказати, як здійснюють часткове та повне регулювання гальмового механізму.

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  3. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  4. Аеродинамічний розрахунок
  5. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  6. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. Апарат держави. Орган держави. Інститут держави Апарат держави - частина механізму держави.
  10. Аферентні волокна, що викликають активність гальмівного нейрона Г.
  11. Варіант 7, (22). Тема: Основні напрямки удосканалення фінансового механізму у сучасних умовах
  12. Вертикальне наведення.Вертикальне наведення виконується за допомогою прицілу, бічного рівня і підйомного механізму.




Переглядів: 906

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектування гальмівної системи | Розрахунок гальмівного приводу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.