Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок гальмівного приводу

Вибираючи та обгрунтовуючи тип і конструкцію гальмового приводу, виходять з умови повного узгодження мінімального часу і плавності спрацювання, необхідного розподілу гальмових сил між колесами автомобіля, зручності та легкості керування, довговічності і простоти конструкції.

Конструкція приводу робочої гальмової системи повинна забезпечувати високу надійність його роботи. Для цього слід використовувати роздільний гальмовий привід ло коліс різних осей. Стоянкова гальмова система повинна мати привід на колісні гальмові механізми, що дозволить використовувати її як запасну.

Після вибору та обгрунтування типу гальмового приводу визначають конструкцію основних його механізмів і пристроїв (головного гальмового циліндра, колісних циліндрів, гальмового крана, гальмового циліндра або камери, пружинного енергоакумулятора тощо). Потім знаходять кінематичне Uк і силове Uр передаточні числа.

,

де Sпед.роб - робочий хід педалі або важеля гальма (Sпед.роб=80...100 мм для вантажних автомобілів, 70...75 мм - для легкових);

åSк - сумарне переміщення кінців колодок у місці їх з’єднання з поршнями або кулаком ( як правило, Sк = 3...6 мм).

Силове передаточне число гальмового приводу Uр визначають, виходячи з рівності тисків, які виникають від зусилля Рпед, з яким діє водій на гальмову педаль, (при гідравлічному приводі) або від сили тиску повітря в магістралі (при пневматичному приводі) і від сил, які розтискають колодки гальмового механізму (рис. 31).

При гідравлічному гальмовому приводі

,

де d1, d0 - діаметр відповідно головного та колісних гальмових циліндрів;

hпр= 0,95...0,97 - ККД гідравлічного гальмового приводу.

При гідравлічному гальмовому приводі Uр = 30...40 у легкових автомобілів та Uр=50...60 у вантажних.

Зусилля Рпед, яке повинен прикладати водій для загальмування автомобіля,

,

де åRt - сумарна гальмова сила, яка діє на всі колеса автомобіля.

 

Рисунок 31 - Розрахункові схеми для визначення силового

передаточного числа приводу гальмової системи:

а - гідравлічний;

б, в - пневматичний (б - з гальмовим циліндром; в - з гальмовою камерою та пружним енергоакумулятором).

 

При робочому гальмуванні Rпед £ 100...150 Н, а при аварійному Rпед£500 Н.

Якщо обчислене значення Rпед перевищує 400 Н, у гальмовому приводі необхідно застосувати підсилювач.

При пневматичному гальмовому приводі

,

де hпр=0,92...0,95 - ККД механічних елементів пневматичного гальмового приводу.

Силове передаточне число пневматичного гальмового приводу Up=100...300.

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  5. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  6. Аферентні волокна, що викликають активність гальмівного нейрона Г.
  7. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ
  8. Вибір елементів гальмівного контура
  9. Вибір елементів пуско-гальмівного реостата для двигунів послідовного збудження
  10. Вибір елементів пускового (гальмівного) реостата для двигунів змішаного збудження
  11. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ОСНОВНОГО АПАРАТУ
  12. Вибір та розрахунок параметрів режиму зварювання




Переглядів: 938

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок гальмівного механізму | Раздел 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.