Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контроль за самостійною роботою студентів

Тема 2. Держава і право Стародавнього Єгипту

Характеристика періоду Раннього царства (1300–2800 рр. до н.е.), Давнього царства (2800–2250 рр. до н.е.), Середнього царства (2250–1700 рр. до н.е.), Нового царства (1575–1087 рр. до н.е.). Вплив релігії на формування держави. Реформи Ехнатона. „Східна деспотія” – основні ознаки. “Промова Іпувера”, “Пророцтво Неферті”.

Форма контролю: усне опитування, реферат.

1. Договір Аменхотепа з хетами

2. Реформи Ехнатона

 

Тема 3. Держава і право Стародавнього Вавилону

Регулювання майнових відносин. Розвиток науки і культури та їх вплив на розвиток права. Армія. Релігія і право.

Форма контролю: усне опитування, реферат.

1. Державний лад Асирії.

2. Державний лад Перської імперії

3. Право Перської імперії

 

Література

1. Авдиев В.И. История древнего Востока – М., 1948

2. Бостан Л.М. Бостан С.К. Історія держави і права зарубіжних країн – К., 2004

3. Васильев А.А. История Востока. – СПб., 1998. – У 2-х т.

4. Графский В.Г. Всеобщая история государства и права – М., 2000

5. Жидков О.А. История государства и права Древнего Востока. М., 1963.

6. Макарчук В.С. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2001.

7. Сборник документов по всеобщей истории государства и права. – Л., 1977.

8. Страхов М.М. Історія держави і права зарубіжних країн. – Харків, 2003.

9. Тищик Б.Й. Історія держави і права країн Стародавнього Сходу. – Львів, 2001.

10. Федоров К.Г. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 1994.

11. Хрестоматія з історії держави і права зарубіжних країн /За ред. В.Д.Гончаренка. – Т. 1. – К., 1998.

12. Шевченко О.О. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2005.

Лекційне заняття 3. Держава і право Стародавньої Індії. Держава і право Стародавнього Китаю

Виникнення держави в Індії. Періодизація розвитку держави і права в Індії. Суспільний лад. Система варн. Державний лад. Центральне і місцеве управління. Суд і судочинство. Джерела і основні риси права.

Виникнення і розвиток держави і права в Китаї. Особливості суспільного і державного ладу. Реформи, спрямовані на руйнування громади. Армія. Джерела і основні риси права.

 

Семінарське заняття 2. Держава і право Стародавньої Індії та Китаю

Форма проведення:дискусія.

Питання для обговорення:

1. Виникнення та розвиток держави у Індії та Китаї.

2. Періодизація розвитку держави і права в Індії та Китаї.

3. Суспільний лад Стародавньої Індії

4. Джерела права Стародавньої Індії

5. Основні риси права:

а) цивільного;

б) сімейно-шлюбного;

в) кримінального.

г) адміністративного

6. Державний лад Стародавнього Китаю та Індії. Реформи Шан-Яна.

7. Суспільний лад Стародавнього Китаю.

8. Основні риси права:

а) цивільного;

б) сімейно-шлюбного;

в) кримінального.

 

Контроль за самостійною роботою студентів


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. Самостійна робота студентів.
  11. III. Контроль знань
  12. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Предмет, метод дослідження та історіографія історії держави і права зарубіжних країн. Загальна характеристика розвитку держави і права Стародавнього світу | Тема 4. Держава і право Стародавньої Індії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.