Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [6, c.92-99], [15, c. 72-159], [33, c. 312-317].

 

 

Практичне заняття № 9-10 (4 год.)

Тема 6. Ризик – параметр економічної ефективності

Мета: застосувати методику імовірнісної, експертної та рейтингової оцінки при розрахунку параметрів ризику та побудові її кривої

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Втрати, планові витрати, планові збитки, максимальні втрати, мінімальні втрати, очікувані втрати, дерево рішень, безризикова зона, зона доступного рішення, зона катострофічного ризику, зона критичного ризику.

б) відповіді на наступні питання:

6.1. Вихідні поняття, що використовуються для характеристики ризику

6.2. Структурування ризику по етапах операційного циклу

6.3. Трансформація концепції "прийнятного ризику"

 

2) вміти:

а) розраховувати проектно-практичні роботи

№1. Розрахунок параметрів та побудова кривої ризику відносно коштів підприємства на основі експертних оцінок

Умова роботи.

Для оцінки рівня економічного ризику на підприємстві створено групу з 4 експертів. Шляхом закритого анкетування було визначено коефіцієнти компетентності експертів, які представлені в табл.6.1.

Таблиця 6.1

Коефіцієнти компетенції експертів

Експерти Значення коефіцієнтів компетентності
Експерт А Експерт Б Експерт В Експерт Г
Експерт А 1,00 1,00 0,95 0,97
Експерт Б 0,94 1,00 0,96 0,98
Експерт В 0,97 0,95 1,00 0,96
Експерт Г 0,96 0,94 0,98 1,00

 

В процесі проведення експертної процедури були отримані результати:

Таблиця 6.2

Результати експертної процедури

Рівні можливих втрат Ймовірність відповідного рівня втрат
Експерт А Експерт Б Експерт В Експерт Г
Нульовий 0,800 0,780 0,740 0,810
Прибуток 0,150 0,140 0,160 0,150
Виручка від реалізації 0,010 0,009 0,009 0,010
Майно підприємства 0,003 0,002 0,003 0,002

 

Необхідно побудувати криву ризику на основі експертних даних у відповідності до концепції прийнятного ризику.


Читайте також:

  1. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  2. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  3. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  6. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  7. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  8. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  9. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  10. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  11. Виконати самостійну роботу.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика розв’язання. | Методика розв’язання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.