Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [15, c.38-49], [31, c.265-281], [33, c.343-347].

Практичне заняття № 12-13 (4 год.)

Тема 8. Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішень

Мета: ранжувати та обирати рішення за умови простої і складеної лотереї, альтернативи корисності та теорії портфеля.

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Імовірність, імовірність події, випадкова подія, суб’єктивна імовірність, проста лотерея, складена лотерея, середній (сподіваний) виграш лотереї.

б) відповіді на наступні питання:

8.1. Теорія сподіваної корисності

8.2. Суб’єктивна ймовірність

8.3. Застосування теорії корисності: портфельний підхід

 

2) вміти:

а)розраховувати проектно-практичні роботи

№1. Аналіз фірми за умов недетермінованості (невизначеності) у цінах

Умова роботи.

Розглянемо модель фірми-досконалого конкурента за відсутності повної інформації, тобто невизначеності.

1. Зробити аналіз фірми за відсутності повної інформації про ціни на продукцію, яка виготовляється нею, за умови, що можливі два стани ринку для продукції фірми. Перший генерує високу ціну на продукцію – 140 грн. (сприятлива кон’юнктура), другий – низьку 80 грн. (несприятлива кон’юнктура). Експерти фірми оцінюють імовірність сприятливої та несприятливої кон’юнктури як однакові (50 на 50). Функція витрат відома і задається табличною моделлю.

Таблиця 8.1

Витрати виробництва

Обсяг виробництва, тис. од. (Q) Сукупні витрати, тис. грн. (ТС) Граничні витрати, тис. грн. (МС)
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2. Зробити аналіз поведінки фірми, яка орієнтується на сподівану корисність прибутку при Q = 4. Динаміка прибутку та оцінка його корисності задано.

Таблиця 8.2

Функція корисності фірми, визначена прибутком

Прибуток, тис. грн. Корисність, ютилі
-100 -100
-80 -80
-60 -60
-40 -40
-20 -20

 

Методика розв’язання

1. Визначаємо математичне сподівання ціни за формулою (6.3).

2. Визначаємо параметри виробництва, орієнтуючись на сподівану ціну.

Таблиця 8.2


Читайте також:

  1. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  2. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  3. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  6. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  7. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  8. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  9. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  10. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  11. Виконати самостійну роботу.




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика розв’язання | Обсяги виробництва та прибуток за сподіваної ціни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.