Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [6, c. 300-320], [7, c. 156-172], [15, c.177-183], [17, c.167-194].

 

 


РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ

    Аудиторна робота Тема 1 4,25
Тема 2 7,75
Тема 3 7,75
Тема 4 4,25
Тема 5 7,75
Тема 6 7,75
Тема 7 4,25
Тема 8 7,75
Тема 9 4,25
Тема 10 7,75
Тема 11 4,25
Тема 12 4,25
Самостійна робота Тема 1 1,5
Тема 2 1,5
Тема 3 1,5
Тема 4 1,5
Тема 5 1,5
Тема 6 1,5
Тема 7 1,5
Тема 8 1,5
Тема 9 1,5
Тема 10 1,5
Тема 11 1,5
Тема 12 1,5
Індивідуальна робота
Сума

Шкала оцінювання знань студентів

Визначення показника за державною шкалою Визначення показника за шкалою ECTS Оцінка за 100-бальною шкалою ECTS оцінка
Відмінно Відмінно – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок 90-100 А
Добре Дуже добре – вище середнього рівня із кількома помилками 82-89 В
Добре – взагалі вірна робота з певною кількістю грубих помилок 75-81 С
Задовільно Задовільно – зі значною кількістю недоліків 67-74 D
Достатньо – виконання задовольняє мінімальні критерії 60-66 Е
  Незадовільно   Незадовільно – з можливістю повторного складання 35-59 FX
Незадовільно – з обов’язковим повторним курсом < 35 F

Нарахування балів на практичних заняттях

Номер та назва теми Номер заняття за робочою програмою Кількість балів за заняття Кількість балів за тему
1. Загальні основи ризикології 1 практичне 0,75 3,5 4,25
2. Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності 2 практичне 0,75 3,5 7,75
3 практичне 3,5
3. Сутність ризику як економічної категорії 4 практичне 0,75 3,5 7,75
5 практичне 3,5
4. Зовнішні ризики у сучасному підприємництві 6 практичне   0,75 3,5 4,25
5. Внутрішні ризики у сучасному підприємництві 7 практичне 0,75 3,5 7,25
8 практичне 3,5
6. Ризик – параметр економічної ефективності 9 практичне 0,75 3,5 7,25
10 практичне 3,5
7. Суб’єктивне сприйняття ризику 11 практичне   0,75 3,5 4,25
8. Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішення 12 практичне 0,75 3,5 7,75
13 практичне 3,5
9. Якісний аналіз ризику 14 практичне 0,75 3,5 4,25
10. Методичні засади кількісного аналізу ризику. 15 практичне 0,75 3,5 7,75
16 практичне 3,5
11. Мінімізація ризиків: основні заходи та процедури 17 практичне 0,75 3,5 4,25
12. Сутність і зміст управління ризиками 18 практичне 0,75 3,5 4,25

Читайте також:

  1. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  2. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  3. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  6. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  7. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  8. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  9. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  10. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  11. Виконати самостійну роботу.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика розв’язання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.