Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [31, c.215-226], [32, c.158-163], [33, c. 321-357].

 

Практичне заняття № 17 (2 год.)

Тема 11. Мінімізація ризиків: основні заходи та процедури

Мета: продемонструвати методи мінімізації ризику на основі встановлення розміру резервного фонду підприємства, страхування або самострахування.

 

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Валютний своп, валютний ф’ючерсний контракт,диверсифікація, контроль, мінімізація втрат, навики оцінювання ризику, передавання контролю за ризиком (трансфер, передавання попередження, розпізнавання ризику, форвардні валютні контракти, хеджування, страхування, самострахування, резерв.

б) відповіді на наступні питання:

11.1 Контроль за ризиком та метод його оптимізації.

11.2. Організаційні методи зниження ризику.

11.3. Економічні методи зниження ризику.

 

2) вміти:

а)розраховувати проектно-практичну роботу

Встановлення рекомендованої величини резервного фонду та ефективності страхування діяльності підприємства

Умова роботи.

Дана інформація про рівень доходів і втрат від ризику за минулі періоди.

Таблиця 11.1

Рівень доходів і втрат від ризику за ряд років, тис. грн.

  Дані по роках
2010 р. 2011 р. 2012 р.
Сума по активу балансу, тис. грн..
Сукупні доходи підприємства, тис. грн..
Сукупні витрати від ризику (за мінусом відшкодованих страховими компаніями), тис. грн..

Визначити:

1. Рекомендовану величину резервного фонду підприємства за умови, що середньорічні темпи інфляції становили відповідно по роках 106%, 107,8%, 105,9%.

2. Оцінити ефективність страхування ризику за таких умов:

- вартість активів підприємства на початок страхового 2013 року визначається величиною суми по активу балансу за 2012 рік (13680 тис. грн);

- очікуваний рівень втрат при реалізації ризику коливається в межах від 160 – 180 тис. грн.;

- величина страхової премії, визначена страховою компанією, виплачується повністю: 160 тис. грн.;

- розмір резервного фонду при самострахуванні – 155 тис. грн;

- рентабельність активів підприємства 12%;

- рентабельність короткострокових вкладень 6,7%;

- страховий період – 1 рік.

 


Читайте також:

  1. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  2. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  3. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  6. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  7. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  8. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  9. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  10. Виконати завдання, що винесені на самопідготовку
  11. Виконати самостійну роботу.




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика розв’язання. | Методика розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.